Shoei GT-AIR WANDERER

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
User avatar
Benjaminsen
Posts: 7
Joined: 01 Dec 2014 22:35
MC: Suzuki GSR 600 2006

Shoei GT-AIR WANDERER

Post by Benjaminsen »

Hei!
Lurer på om det er noen som har erfaring med Shoei GT AIR WANDERER?
Tenker å kjøpe TC1? den med hvite detaljer!

Også, har noen erfaring fra å kjøre med Speilvisir eventuelt mørksotet visir? synes det ser ganske tøft ut, men hvordan påvirker dette sikt?

På forhånd takk! :D
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Shoei GT-AIR WANDERER

Post by supermons »

Kjenner ikke til akkurat den hjelmen, men har en Shoei-hjelm og kjører med sotet visir. Det er utrolig behagelig å kjøre med, du trenger ikke solbriller under hjelmen og det fungerer under de fleste forhold. Det kan bli mørkt i tuneller eller på kvelden om våren/høsten, men ellers går det bra :)
Bjerknez

Re: Shoei GT-AIR WANDERER

Post by Bjerknez »

Dette skal være en veldig bra hjelm, men hovedpoenget er jo at du kjøper en hjelm som passer DITT hode og din hodeform. Så prøv en del hjelmer for å finne den rette.

Når det gjelder spilvisir så har jeg både iridium og sotet visir til min Schuberth C3 Pro og jeg liker dem begge svært godt og kjører med iridiumvisiret hele tiden så sant jeg ikke skal kjøre i mørket eller i tuneller uten lys. Da blir det litt for mørkt. På sommeren kan man jo bare åpne visiret litt i tunellene for å se, men tidlig vår etc. så blir det fort kaldt med visiret oppe.

Men det blanke følger jo med, så det er bare å bytte.
Mr. Ronny
Posts: 1
Joined: 01 Apr 2015 22:47
MC: På leting R1........

Re: Shoei GT-AIR WANDERER

Post by Mr. Ronny »

Jeg har denne hjelm og er VELDIG fornøyd! Den er utrolig stille, lite støy i den og der har innebygget solvisir som du enkelt feller ned ved hjelp av en hendel på siden. ANBEFALES!
Post Reply