Lordshfaftn slenger med leppa fordi han har kjøpt seg traktor og gikk fra den fine s1000rr som var et smykke med Akra eksos og det hele til trakormafians styggpene ktm:)
Hahaha.... En dag Freddy, en dag blir du å komme "over to the dark side" du også
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Lordshfaftn slenger med leppa fordi han har kjøpt seg traktor og gikk fra den fine s1000rr som var et smykke med Akra eksos og det hele til trakormafians styggpene ktm:)
Hahaha.... En dag Freddy, en dag blir du å komme "over to the dark side" du også
Freddy har luktet litt på sykler i adventure segmentet
Men får magevondt av å ta lån med rente
Så derfor sikter han seg inn på noe billigere
Så det blir nok til at han ringer Bente.
Last edited by Bjerknez on 13 Jan 2016 14:37, edited 1 time in total.
Tommas wrote:Noen krappe svinger på tur,
Med Ojda og Kanten på lur.
Da så lorden rødt,
Han gikk tvert trøtt,
Og byttet til traktormundur!
Meget bra Tommas, meget bra
Men hvis jeg lekker at det nok var "stumpen" (hans egen ) som nok
sviktet han å fikk han med på "eldrebølgen", så har du straks enda mere grunnlag å dikte på
Det er godt mulig noen må få inndragning av ytringsfriheten her [emoji38]
Eller kanskje jeg skulle lagt til en liten tittel på et par utvalgte [emoji38]
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Toven wrote:Fare for at den buksevannlista øker i lengden. Tror noen av oss må holde seg på østsia en tid fremover
Buksevann.. jeg må nok til med langt hardre skyts enn som så Håper noen tar sjansen på å komme innom når jeg er på jobb en dag
med 360 L i minuttet på ca 12 bar, burde gjøre det forholdsvis rent fra topp til tå