Fikk meg en ekstra vakt i går, vakanse som det heter på fint. Så ble en liten pust i bakken før jeg skal på kurs igjen i morgen
Benyttet ettermiddagen til å vårklargjøre sykkelen. Batteriet er toppet, sykkelen er vasket, de ramme bling blingene er montert (litt dårlig patent) spent på om disse vil sitte på hele sesongen
Skulle montere radiator gurad'en også, men der var styredemperen så jævlig i veien. Det skal bli meg noe knot å få løs "de" to skruene i topp. Så det prosjektet ga jeg meg på. Mulig jeg klarer det uten for mye heft hvis jeg har skralle med sånn vinkel på. Så får ta sykkelen med på jobb en dag å fikse det der.
Mens jeg drev å knotet framme der ble jeg observant på at det ikke var en dråpe kjølevæske i ekspansjonstanken på sykkelen
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Hva faen er dette for noe tull? Det var ikke under min en gang, den var knusk tørr? Mistenker at dette punktet er skippet over på 1000k servicen
Jeg har aldri fått noe varsel om for høy temperatur på motor, heller ikke varsel om lav kjølevæske... Så hvor skadelig kan dette ha vært? I verstefall har jeg kjørt 7000 uten nok kjølevæske på sykkelen
Får ta turen innom ride å plukke med meg litt i morgen etter kurs. Sykkelen er nå klar for sesong. Så nå kan det fantastiske vårværet som er meldt bare komme, jeg er klar
Det er selvfølgelig sløvt av meg å ikke ha sjekket dette før. Men Snikkeren gjorde meg oppmerksom på at dette var mange som hadde opplevd på ADVrider forumet. Så en kan jo begynne å lure litt på hva KTM styrer med
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app