LordShaft wrote:....det er forbanna artig å se engasjementet til folket over hvilken sykkel vi velger å kjøre hehe! Det har vært et par stykker som er inne på riktig spor [emoji106][emoji13]
Vi ønsker deg jo det beste, så velkommen etter.... men håp i stemmen..... og litt misunnelse ....kanskje ???? SI DET DAAAAAAAAAAAAAA !!!
jhn wrote:Jeg synes jo han har vist en uvanlig stor interesse for GS i et par tre innlegg ... en litt merkelig positivitet, kan vi si ... men han har vel kanskje fremdeles ikke prøvd en?
Uansett .. avsløringen må jo nesten bli verdt litt hornmusikk og et kakestykke
Jepp, her blir det Champagnebrus og "kjøbekage" når han trekker i snora og avduker sin stolthet.
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no
Her er jeg borte noen timer fra forumet, og så flommer det over av innlegg om at Lorden skal bytte sykkel. Den så jeg ikke komme. Var det meg som passasjer som gjorde SA1290 til en dårlig opplevelse?
Men blir det Multi Enduro Lordy, så får du i hvert fall en fantastisk sykkel både til grus og asfalt.
LordShaft wrote:Jeg har igrunn siden siste langturen gått å kjent litt på om KTM'en er riktig sykkel for meg... Hvilken glede har jeg av å kjøre sykkel, samt hva ønsker jeg å bruke sykkelen til
Jeg har vært litt rundt om å kikket, tatt meg en lang "hvil" på hytten i helgen å muligens landet på et noe overraskende valg.
Uansett så blir nok sykkelen langt ut for salg i dag eller i morgen (tenker jeg)
Jeg kjenner at jeg blir litt nyskjerrig på hvilke "egenskaper" du savner på KTM'n
Er like sjokket jeg som resten av gjengen
Jeg tipper det blir en brukt sykkel i adventure segmentet og noe mindre enn SA'n siden han har pratet så mye om gruskjøring og at han ikke tørr det med en så ny sykkel
Klart detta fører til respons, og bytte sykkel er tross alt noe av det viktigste man gjør i livet Jeg er også en av de som har fått inntrykk av at du er førnøyd med SA'n så detta blir spennende
LordShaft wrote:Jeg bryr meg veldig lite om hva som står på tanken til den sykkelen jeg kjører! Det viktigste er at den innfrir i henhold til bruksområde og er optimal i forhold til mine kriterier!
Viktig det Sitter og tenker på det samme selv om dagen Uansett, lykke til med valg av ny sykkel
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Ja, for man MÅ jo ikke ha det dyreste og det beste. Til hans bruk så vil nok kanskje en rimeligere variant holde lenge
"størst-best-raskest-dyrest-nyest-tøffest" trenden sammen med "jeg har størst kuk og pisser lengst" lever like godt her som resten av samfunnet, der vi bruker masse tid og penger i forsøket på å imponere alle andre enn oss selv.
Personlig har jeg ofte mye morro med den lille 125ccm sykkelen også jeg..mer morro å kjøre fort med en treg sykkel(passe gear og gass) enn å kjøre sakte med en rask sykkel....eneste er at jeg har altfor lett for å bryte fartsgrensene med den....
men så ser jeg heller ikke noe nederlag i det å ikke ha brukt hele dekksiden heller..
Nei "lordy" kjøp hva DU føler er riktig til DIN bruk....50kr eller 500000kr -50ccm eller V8...Asfaltslikker eller gjørmespruter
ole m. wrote:Du trenger en tung og morsom grus-racer som du ikke trenger å være redd for, og som du kan pakke telt og utstyr på. Og svaret på dette er en brukt KTM 990/950 Adventure.
Kjøp gjerne med et ekstra hjulsett, så har du asfalthjul på det ene, og knastedekk på det andre. Da får du nærmest to sykler i en. Dette er antagelig den beste grussykkelen i den tunge klassen, er vel bare KTM 950 SuperEnduro og BMW HP2 Enduro som kan måle seg med denne.