Akkurat nå så sitter jeg og lurer på hvor lang tid det bruker og ta fra man får melding om at dekkene fra motorsykkeldekk.com er på vei ifra Tyskland til de ankommer nååårje [emoji2] ???
Må ha nytt bakdekk snart ser jeg det slites fortere en jeg hadde trodd ... Også skal jeg på en lengre tur 17.juni så da hadde det vært digg og slippet og rulla på korden [emoji2]
freddy123 wrote:Akkurat nå så sitter jeg og lurer på hvor lang tid det bruker og ta fra man får melding om at dekkene fra motorsykkeldekk.com er på vei ifra Tyskland til de ankommer nååårje [emoji2] ???
Må ha nytt bakdekk snart ser jeg det slites fortere en jeg hadde trodd ... Også skal jeg på en lengre tur 17.juni så da hadde det vært digg og slippet og rulla på korden [emoji2]
Veimeldingen på radioen....vanskelige kjøreforhold på flere fjelloverganger i Nord-Norge med snø, og snøslaps i veibanen
Hvilken dato er det egentlig
Og hvor er den globale oppvarmingen???? Ikke her iallefall
Johnnykn wrote:Veimeldingen på radioen....vanskelige kjøreforhold på flere fjelloverganger i Nord-Norge med snø, og snøslaps i veibanen
Hvilken dato er det egentlig
Og hvor er den globale oppvarmingen???? Ikke her iallefall
Da er det nesten litt ufint av meg om å si at det er 15 grader her i skrivende stund, blå himmel og gutta har fått på seg kjøreklærna. Snart duket for en bedre dag på 2 hjul
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
DrGreve wrote:Akkurat i dag så skal ikke isnende kald nordavind og lave temperaturer få ødelegge dagen, jeg har vært og signert kjøpekontrakten på huskjøp
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
DrGreve wrote:Akkurat i dag så skal ikke isnende kald nordavind og lave temperaturer få ødelegge dagen, jeg har vært og signert kjøpekontrakten på huskjøp