Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Moffa
MC: 2019 - BMW R1250GiSelA Exclusive

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Moffa »

Hawken wrote:Har nettopp slengt inn en viking lotto kupong fordi jeg er såpass dum at jeg faktisk tror at jeg kan vinne \:D/
Én ting er iallfall sikkert: Om du ikke leverer kupong, så vinner du garantert ikke! ;-)
Just because God gave you a mouth doesn't mean that you must constantly use it.
Sometimes you have to connect your tongue to your brain before talking!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
LocaToWeb
Hawken
MC: Ducati SS 750

Post by Hawken »

Moffa wrote:
Hawken wrote:Har nettopp slengt inn en viking lotto kupong fordi jeg er såpass dum at jeg faktisk tror at jeg kan vinne \:D/
Én ting er iallfall sikkert: Om du ikke leverer kupong, så vinner du garantert ikke! ;-)
Nei, det er sant! Litt som at hvis du ikke stemmer ved valg så kan du ikke klage på politikerne heller [-(
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Tommas
MC: Luftsykkel

Post by Tommas »

Hawken wrote:Nei, det er sant! Litt som at hvis du ikke stemmer ved valg så kan du ikke klage på politikerne heller [-(
Jepp, i verste fall stem blankt :thumleft
Bjerknez

Post by Bjerknez »

Å stemme blankt er for feiginger. Man vil ikke stemme, men tør ikke vise omverdenen at man sniker unna liksom. Skal man først stemme blankt så bli i det minste hjemme og gjør noe annet fornuftig i stede for å kaste bort tiden i et fuktig og furuluktende stemmelokale. Mer miljøvennlig er det også.

Men først av alt så anbefaler jeg å faktisk stemme. Såpass oppegående er vel defleste av oss at vi har en viss clue på hvilket parti som fortjener nettopp DIN stemme 8)
Tommas

Post by Tommas »

Stemmer man blankt så stilte man i det minste opp 8)
Bjerknez

Post by Bjerknez »

Tommas wrote:Stemmer man blankt så stilte man i det minste opp 8)
Men hvorfor stille opp når man allikevel skal stemme blankt?

Må vel være bedre for samfunnet at den som har bestemt seg for å stemme blankt heller ble hjemme? På den måten kan dem vertfall føre en statistikk over de som ikke stemmer samt utføre evt. tiltak utover dette.
Tommas

Post by Tommas »

Nesten halvparten stemmer ikke. Stemmer man blankt så viser man jo at man stiller opp og stemmer, men at ingen er gode nok for stemmen.

Ikke perfekt, men synes det er bedre enn å klippe plenen.

Ville jo vært litt "pinlig" om blanke stemmer fikk 40% oppslutning, og ble klart største parti :)
Bikeridr
Geocache General
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"

Post by Bikeridr »

Tommas wrote: Ville jo vært litt "pinlig" om blanke stemmer fikk 40% oppslutning, og ble klart største parti :)
Eller Donald Duck..
Ved siste kommunevalg i Tromsø fikk nettopp Donald Duck 5 stemmer :thumleft
Adele
MC: Ninja 300

Post by Adele »

Jeg mistet kjøretimen for noe som ikke var helt min feil og ble så sint at jeg ødela den 5 uker gamle telefonen... så nå sitter jeg uten kjøretimer, kansellerer div. timer jeg skullepå denne måneden for å spare penger og bestiller en ny telefon...igjen...
=^_^=
Tommas

Post by Tommas »

Er muligens ikke noe trøst, men "knuse ting i sinne" går ofte over med årene 8)
Snikkeren
Moderator
MC: KTM 690 Enduro R 2022

Post by Snikkeren »

Venter på LordShaft og Oida i Olden. Veiarbeid.
ashland
U-Svingen
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20

Post by ashland »

Adele wrote:Jeg mistet kjøretimen for noe som ikke var helt min feil og ble så sint at jeg ødela den 5 uker gamle telefonen... så nå sitter jeg uten kjøretimer, kansellerer div. timer jeg skullepå denne måneden for å spare penger og bestiller en ny telefon...igjen...
Ikke bra!

Sats på noe amerikansk istedet, skal godt gjøre for å ødelegge en Sonim :thumleft
Har hatt som jobbtelefon, går ikke å ødelegge...
fun is not a straight line
Adele

Post by Adele »

Tommas wrote:Er muligens ikke noe trøst, men "knuse ting i sinne" går ofte over med årene 8)

Det gjør ikke det...det er min sjette telefon i år.. Jeg er egentlig ikke en sint person..men noen ganger føles det ut som om jeg er en vulkan. Jeg vet ikke..det er mer frustrasjon en sinne? Det er kanskje ikke rett plass å skrive om det her, men jeg blir så frustrert at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre.. Nå har jeg hovne fingrer etter å bokset gjennom et speil, rommet er rotete og det ligger knuste ting over alt.. Dette er den 6 telefonen i år og den var bare 5 uker gammel. Bare de siste 12 månedene har jeg ødelagt for halvparten av summen jeg kjøpte motorsykkelen min for. Jeg har jo ikke banken full av penger så det preger hele økonomien min.. Nå må jeg kansellere diverse timer for å spare penger, la være å kjøpe ting jeg egentlig trenger og ta ut alt jeg hadde spart i BSU-kontoen i år for å få råd til motorsykkel + sertifikat. Jeg vet ikke..jeg trodde det skulle gå over jeg også, men det gjør ikke det..

Jeg vet ikke hvorfor jeg ødelegger tingene mine..jeg ødelegge ikke andres ting og jeg er ikke sur foran andre.. Det vil ta meg 2-3 år å erstatte alle tingene jeg har ødelagt bare de siste 12 månedene.. Jeg må slutte med det...jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal gjøre det..
=^_^=
JK95
MC: Uvisst pr dd

Post by JK95 »

Start med å tenke på at jo mer du knuser, jo mindre har du å bruke på MC? Deretter, skaff deg innbo og idiotforsikring til din neste mobil :thumleft Ellers har jeg egentlig ingen tips å komme med, da jeg ikke opplever slikt selv...
Adele

Post by Adele »

ashland wrote:
Adele wrote:Jeg mistet kjøretimen for noe som ikke var helt min feil og ble så sint at jeg ødela den 5 uker gamle telefonen... så nå sitter jeg uten kjøretimer, kansellerer div. timer jeg skullepå denne måneden for å spare penger og bestiller en ny telefon...igjen...
Ikke bra!

Sats på noe amerikansk istedet, skal godt gjøre for å ødelegge en Sonim :thumleft
Har hatt som jobbtelefon, går ikke å ødelegge...
Det nytter ikke..jeg hadde ødelagt den også.. eller så hadde jeg ikke brydd meg om den og ødelagt noe annet.. jeg er nemlig ganske rasjonell når jeg er sint, jeg ødeleegger abre ting som har en verdi for meg. Enten det at de koster mye eller at de bestyr mye for meg. Så jeg ødelegger bare viktige ting.. modell-bilsamlinger, tegninger jeg har laget, hodetelefoner, datamaskiner, telefoner, favorittplaggene mine..
JK95 wrote:Start med å tenke på at jo mer du knuser, jo mindre har du å bruke på MC? Deretter, skaff deg innbo og idiotforsikring til din neste mobil :thumleft Ellers har jeg egentlig ingen tips å komme med, da jeg ikke opplever slikt selv...
Det hjelper ikke..jeg vet jo at jeg ikke har penger nok til det.. men.. det skjer så plutselig.. jeg er liksom rolig..også går det bare 10 sekunder til hodet er full av frustrasjon og jeg klarer ikke å holde all den frustrasjonen inne.. Jeg er ikke så sur fordi jeg mistet en kjøretime..det er liksom alt sammen.. og jeg kan klare å holde meg rolig foran andre eller når jeg er alene og opplever følelsene separat, men når alt kommer samtidig så..føler jeg meg litt som hulken.. det bare eksploderer.

Den eneste grunnen til at jeg ikke har fine ting og masse penger er at jeg ødelegger alt.. jeg hadde jo tross alt 25-27 arbeidsdager i 4-5 måneder i fjor og ingen ferie...det føles ufattelig trist at jeg bruker opp alt jeg har spart opp i løpet av noen få minutter.

Argh jeg vet ikke, jeg. unnskyld.
Last edited by Adele on 15 Jun 2016 18:19, edited 1 time in total.
=^_^=
Post Reply