ashland wrote:Adele wrote:Jeg mistet kjøretimen for noe som ikke var helt min feil og ble så sint at jeg ødela den 5 uker gamle telefonen... så nå sitter jeg uten kjøretimer, kansellerer div. timer jeg skullepå denne måneden for å spare penger og bestiller en ny telefon...igjen...
Ikke bra!
Sats på noe amerikansk istedet, skal godt gjøre for å ødelegge en Sonim
Har hatt som jobbtelefon, går ikke å ødelegge...
Det nytter ikke..jeg hadde ødelagt den også.. eller så hadde jeg ikke brydd meg om den og ødelagt noe annet.. jeg er nemlig ganske rasjonell når jeg er sint, jeg ødeleegger abre ting som har en verdi for meg. Enten det at de koster mye eller at de bestyr mye for meg. Så jeg ødelegger bare viktige ting.. modell-bilsamlinger, tegninger jeg har laget, hodetelefoner, datamaskiner, telefoner, favorittplaggene mine..
JK95 wrote:Start med å tenke på at jo mer du knuser, jo mindre har du å bruke på MC? Deretter, skaff deg innbo og idiotforsikring til din neste mobil

Ellers har jeg egentlig ingen tips å komme med, da jeg ikke opplever slikt selv...
Det hjelper ikke..jeg vet jo at jeg ikke har penger nok til det.. men.. det skjer så plutselig.. jeg er liksom rolig..også går det bare 10 sekunder til hodet er full av frustrasjon og jeg klarer ikke å holde all den frustrasjonen inne.. Jeg er ikke så sur fordi jeg mistet en kjøretime..det er liksom alt sammen.. og jeg kan klare å holde meg rolig foran andre eller når jeg er alene og opplever følelsene separat, men når alt kommer samtidig så..føler jeg meg litt som hulken.. det bare eksploderer.
Den eneste grunnen til at jeg ikke har fine ting og masse penger er at jeg ødelegger alt.. jeg hadde jo tross alt 25-27 arbeidsdager i 4-5 måneder i fjor og ingen ferie...det føles ufattelig trist at jeg bruker opp alt jeg har spart opp i løpet av noen få minutter.
Argh jeg vet ikke, jeg. unnskyld.