Hva gjør du akkurat nå?
Re: Hva gjør du akkurat nå?
Hiver i meg karbonade smørbrød og en pils 

Drøy halvtime til jeg er i ørsta(ørska?). Blir spennende dette..
- Kant1
- Onkel
- MC: BMW R1250GSA 2019
Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)
Jeg har ikke hatt en såpass ny XT, men jeg jeg har hatt flere fra 80 og 90 tall. Og bortsett fra helt mindre tekniske forandringer og noen litt større kosmetiske tør jeg påstå at de er ganske like.hakhap wrote:Ser litt på å bejake grusdjevelenog i den anledning på Yamaha XT-600 fra rundt 2000-2002, noen som har erfaring med disse?
Motoren blei vel utviklet en gang rundt Jesus' fødsel, og er normalt skuddsikker. Den trenger et oljeskift i ny og ne, og er generelt svært nøysom. Denne sykkelen vibrerer, har blokkeringsfrie bremser, (ikke ABS nei, det går bare ikke å blokkere dem

Salen på de eldre syklene er ganske myk og comfy i 5-6 mil, deretter får du tresmak i akterenden.
Generelt vil jeg bare si "løp og kjøp" for en XT er en trofast og "back to basic" arbeidshest, og er en rimelig inngangsbillett til opplevelser "på skogen"

Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
good luck og god handel.Tosk wrote:Drøy halvtime til jeg er i ørsta(ørska?). Blir spennende dette..

Gleder meg til full turrapport Tosk 

- Epylypzon
- MC: 2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002 Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
Drikker øl i Tallinn

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
-
- MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing
Ja tydeligvis [emoji1] er ikke jeg som kjørte igang det her så jeg bare deltok jeg [emoji1]Toven wrote:Finnes det?....freddy123 wrote:Ut på 10 års reunion partay med barneskolen [emoji1] blir bok kleint og litt kos ... Bare og jekke i seg noen kalde nå også en pizza før det braker løs [emoji2]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da var jeg hjemme. Og nå skal jeg på jobb. Turrapport blir det nok ikke siden jeg ikke husker stort :p overtrøtt så det holder. Kommer til å kræsjlande etter jobb!
- ojda
- Bamsefar
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Da regner jeg med at jeg kan gratulere med ny bil
Der kan du se, ting fikser seg når du tar tak

Der kan du se, ting fikser seg når du tar tak

2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
- hakhap
- Mr Illustrator
- MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Så du skal ut å kjøre noen tonn tung trangsport uten å ha sovet......Tosk wrote:Da var jeg hjemme. Og nå skal jeg på jobb. Turrapport blir det nok ikke siden jeg ikke husker stort :p overtrøtt så det holder. Kommer til å kræsjlande etter jobb!

Gratulerer med ny bil

hakhap wrote:Så du skal ut å kjøre noen tonn tung trangsport uten å ha sovet......Tosk wrote:Da var jeg hjemme. Og nå skal jeg på jobb. Turrapport blir det nok ikke siden jeg ikke husker stort :p overtrøtt så det holder. Kommer til å kræsjlande etter jobb!![]()
Gratulerer med ny bil
Det stemmer, dessverre. Går utrolig nok helt fint foreløpig. Har stacka opp på koffein og snus(midlertidig sprekk av ren nødvendighet)
- Spiritofwinter
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
Gratulerer med ny bil, synd jeg ikke var hjemme å kunne hilse på deg, vi får ta det igjen ved et senere høve. Kjør forsiktig på jobb [emoji2]Tosk wrote:hakhap wrote:Så du skal ut å kjøre noen tonn tung trangsport uten å ha sovet......Tosk wrote:Da var jeg hjemme. Og nå skal jeg på jobb. Turrapport blir det nok ikke siden jeg ikke husker stort :p overtrøtt så det holder. Kommer til å kræsjlande etter jobb!![]()
Gratulerer med ny bil
Det stemmer, dessverre. Går utrolig nok helt fint foreløpig. Har stacka opp på koffein og snus(midlertidig sprekk av ren nødvendighet)
Sent from my iPad using Tapatalk
Takker for det, alle sammen!
Sitter i Molde. På Hotel Seilet faktisk. Ett kjempefint hotell.....
Non feriedager her oppe før man vender nesa hem for å flytte datter til Bergen.....
Non feriedager her oppe før man vender nesa hem for å flytte datter til Bergen.....
- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Sitter og leser diskusjonen på Norgestreffsiden (dessverre bare på fjøsboka) vedrørende om de skal sende fjottball på storskjerm eller ikke. Foreløpig er det 96% stemmer til alternativet "NEI FOR FAEN!" (En av de er mine, seff).