Ja, Busakakekona var faktisk så fornøyd, at hun sa hun innvilget deg 8 uker med mc ferie... og nå har jeg planer om å kidnappe deg litt, i forkant av Palmas grusweekend. Stikkord: Sølensjøen/Fiskevollen, Røros, Femundshytta, og en svingom i Sverige før vi ankommer Kirkenær. Så ikke bruk opp alle 8 ukene da....Busa Trond wrote:Det var var sol og blå himmel da jeg stod i vinduet oppe på Storefjell hotell i dag. Fantastisk utsikt over den Norske fjellheimen, og maven var skikkelig julaften mett etter en litt for stor lunch.
Kommer jeg over tregrensa kjenner jeg ro i sjelen og kjørelysten komme. Da var det bare rett i garasjen når jeg kom hjem for en hyrdestund med montering av noe blingbling på BMWen.
Sitter å gleder meg til Touratech kurs med påfølgende dessert med HPR helga i starten av juni.
Nå liker ikke jeg å planlegge noe særlig, men ser det er flere større begivenheter på trappene her på forumet.
Ojda og sørpegjengen på Europa turne, DrGreve med en fristende Nord Norge tur, Palma med grus tur og Prehøstturen.
Hadde hatt et ønske om å bli med på kursene til Senior mc både på Våler og ACR, men dem har ikke lagt ut noe på nett enda.
Nå har jeg vært flink i sengehalmen i vinter, så kjerringa har klarert meg for en "større" mc tur i sommer/høst/vinter. Kjenner at at "Verdens høyeste MC-tur" med Indian Adventures henger grådig høyt for øyeblikket, dem har forresten fått oppgradert nettside http://www.indianadventures.no/
Ha en strålende mc fri vinteraften gutter
Jeg har så dårlig internett her i nord... men utifra det bildet så er det der i Suldalsfjellene, innenfor NesflatenBusa Trond wrote:Klar for kidnapping når det er snakk om slike turer Kant1![]()
Kom over en video i dag tidlig hvor jeg mener jeg kjente igjen en "bom", fra en av bildene i bloggen din, her eller der![]()
Greier du å gi en kart link/hint til hvor disse gutta kjører?
[youtube][/youtube]
Dette så jo ikke vondt ut i det hele tattBusa Trond wrote:Klar for kidnapping når det er snakk om slike turer Kant1![]()
Kom over en video i dag tidlig hvor jeg mener jeg kjente igjen en "bom", fra en av bildene i bloggen din, her eller der![]()
Greier du å gi en kart link/hint til hvor disse gutta kjører?
[youtube][/youtube]
Sukk.... PMS tiden blir ikke bedre av slike tilbakeblikk kjenner jegBusa Trond wrote:Her er en ny bilde snutt fra turen høsten 2016.
http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php? ... &start=510