Når jeg skriver "så vidt meg bekjent" så tror jeg ikke man skal vektlegge påstanden som fakta. Ganske innlysende. Men jeg mener å ha lest på random steder at dette er den bestselgende sykkelen. Ref. Til linken hakhap postet feks.
Bjerknez wrote:Når jeg skriver "så vidt meg bekjent" så tror jeg ikke man skal vektlegge påstanden som fakta. Ganske innlysende. Men jeg mener å ha lest på random steder at dette er den bestselgende sykkelen. Ref. Til linken hakhap postet feks.
Å nei... dette er nok heller ikke veldig viktig
Linken sa ingenting om GS, den bare fortalte at foregående rekordår ble slått og at de har slått salgsrekordene 5 år på rad. Dessuten har ikke BMW bare GS i sortimentet.
Bjerknez wrote:Når jeg skriver "så vidt meg bekjent" så tror jeg ikke man skal vektlegge påstanden som fakta. Ganske innlysende. Men jeg mener å ha lest på random steder at dette er den bestselgende sykkelen. Ref. Til linken hakhap postet feks.
Å nei... dette er nok heller ikke veldig viktig
Jeg lurer mest på hva grunnen kan være, om du har rett
"Kanskje ikke helt uventet er de japanske merkene øverst på statistikken. Deretter følger USA midt på mens de europeiske fyller de nederste plassene. Men, den som kommer dårligst ut i undersøkelsen, er kanskje litt overraskende for mange...
Antall feil i %
Yamaha – 11 %
Suzuki og Honda – 12 %
Kawasaki – 15%
Victory (nå nedlagt) – 17 %
Harley Davidson – 26 %
Triumph – 29 %
Ducati – 33 %
BMW – 42 %"
Bjerknez wrote:Når jeg skriver "så vidt meg bekjent" så tror jeg ikke man skal vektlegge påstanden som fakta. Ganske innlysende. Men jeg mener å ha lest på random steder at dette er den bestselgende sykkelen. Ref. Til linken hakhap postet feks.
Å nei... dette er nok heller ikke veldig viktig
Jeg lurer mest på hva grunnen kan være, om du har rett
"Kanskje ikke helt uventet er de japanske merkene øverst på statistikken. Deretter følger USA midt på mens de europeiske fyller de nederste plassene. Men, den som kommer dårligst ut i undersøkelsen, er kanskje litt overraskende for mange...
Antall feil i %
Yamaha – 11 %
Suzuki og Honda – 12 %
Kawasaki – 15%
Victory (nå nedlagt) – 17 %
Harley Davidson – 26 %
Triumph – 29 %
Ducati – 33 %
BMW – 42 %"
Det der tror jeg andre må svare på. Jeg legger ikke så mye vekt på slike statistikker. Jeg kjøper det jeg har mest lyst på og innenfor garanti så ordner det seg jo uansett. Så langt har jeg ikke hatt problemer med noen av syklene jeg har hatt. Det være seg om det er Yamaha, Triumph eller BMW.
Tommas wrote:Det morsomme er at når man ser på "hvor fornøyd er du med merket du kjører", så snus bortimot listen på hodet
(I USA var Harley, BMW og Ducati på topp)
Stemmer bra på meg vertfall. Yamahaen, helt ålreit, Triumph, veldig bra, og BMW, kjøpt to ganger.
Dog har ikke mine bytter med kvaliteten å gjøre, men BMW har den utvilsomt mest påkostede sykkelen. Vertfall den som jeg føler gir meg mest for pengene. Spesielt i form av elektronikk.
Uten at jeg sammenligner syklene jeg har hatt direkte mot hverandre.
Bjerknez wrote:Når jeg skriver "så vidt meg bekjent" så tror jeg ikke man skal vektlegge påstanden som fakta. Ganske innlysende. Men jeg mener å ha lest på random steder at dette er den bestselgende sykkelen. Ref. Til linken hakhap postet feks.
Å nei... dette er nok heller ikke veldig viktig
Jeg lurer mest på hva grunnen kan være, om du har rett
"Kanskje ikke helt uventet er de japanske merkene øverst på statistikken. Deretter følger USA midt på mens de europeiske fyller de nederste plassene. Men, den som kommer dårligst ut i undersøkelsen, er kanskje litt overraskende for mange...
Antall feil i %
Yamaha – 11 %
Suzuki og Honda – 12 %
Kawasaki – 15%
Victory (nå nedlagt) – 17 %
Harley Davidson – 26 %
Triumph – 29 %
Ducati – 33 %
BMW – 42 %"
Det der tror jeg andre må svare på. Jeg legger ikke så mye vekt på slike statistikker. Jeg kjøper det jeg har mest lyst på og innenfor garanti så ordner det seg jo uansett. Så langt har jeg ikke hatt problemer med noen av syklene jeg har hatt. Det være seg om det er Yamaha, Triumph eller BMW.
Vet ikke hvem som kan svare på det, men siden du sa at "det må være en grunn", og du selv har BMW, kunne kanskje du være en av de? ... eller kanskje ikke, det var vel snakk om GS spesielt, og ikke BMW som merke
Den jeg refererte til var på merke, ikke GS-spesifikk.
Det er vel en herlig blanding som utgjør de faktorene folk velger sykkel ut fra, så da har vel de tre nevnte (blant andre) klart å finne en miks som treffer godt hos mange.
jhn wrote:
Jeg lurer mest på hva grunnen kan være, om du har rett
"Kanskje ikke helt uventet er de japanske merkene øverst på statistikken. Deretter følger USA midt på mens de europeiske fyller de nederste plassene. Men, den som kommer dårligst ut i undersøkelsen, er kanskje litt overraskende for mange...
Antall feil i %
Yamaha – 11 %
Suzuki og Honda – 12 %
Kawasaki – 15%
Victory (nå nedlagt) – 17 %
Harley Davidson – 26 %
Triumph – 29 %
Ducati – 33 %
BMW – 42 %"
Det der tror jeg andre må svare på. Jeg legger ikke så mye vekt på slike statistikker. Jeg kjøper det jeg har mest lyst på og innenfor garanti så ordner det seg jo uansett. Så langt har jeg ikke hatt problemer med noen av syklene jeg har hatt. Det være seg om det er Yamaha, Triumph eller BMW.
Vet ikke hvem som kan svare på det, men siden du sa at "det må være en grunn", og du selv har BMW, kunne kanskje du være en av de? ... eller kanskje ikke, det var vel snakk om GS spesielt, og ikke BMW som merke
Som epylyps sier, alle mopper klarer 10000 km uten problemer.
Kunne vært interessant å lagd en tråd hvor folk som har sykler som har passert 100k km kunne fortalt litt om hvordan kvaliteten er/ har vært.