Jeg har vært klar for tur i hodet mitt i 2 uker alleredeojda wrote:Tenker det begynner å krible litt i reisesyken på deg nå ja![]()
Dynaplug har jeg ikke annet å komme med enn ebay, å det blir jo litt sent nå![]()
Jeg regner med du skal innom Louis i Kiel, (det ligger forresten en annen stor utstyrs-kjede rett over gaten som heter Polo)å du får jo repair-kit der også
![]()
Blir du å ta raskeste vei ned til Nice, eller tar du noen krumspring på vei nedover![]()
Du må huske på å ta deg tid til å holde oss oppdatert her på forumet, å massse bilder![]()
Det skal bli hyggelig å treffe deg efterhvert

Jeg drar ikke via Kiel. Da jeg skulle bestille turen, skulle de jaggu meg ha rundt 4000 hver vei. Det er landeveisrøveri.

jeg reiser fra Larvik til Hirtshals Mandag morgen, og satser på å nå Hamburg, eller kanskje Hannover, hvis jeg er heldig.
Mine første planer på tur nedover er å kjøre litt rundt Mosel som turist, og ta litt bilder. Men hva som skjer inne i Frankrike, har jeg ennå ikke bestemt.
Hvis noen har tips, så bare kom med det.

Skal prøve å få lagt ut litt bilder underveis.
Ja det blir hyggelig å treffe dere også, som er ringrever?? i dette å være på tur på sykkel.