I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
ArcticTiger wrote:Det var som faan Desmo Men, det finnes faktisk kule ny-Duccer og
Det gjør det, MEN ! Det finnes ikke nok monetas på kontoen min. Om det helt usannsynlige skulle skje og jeg ble oppringt fra Hamar ville jeg først få hjem syklene mine. Så kunne det nok hende at jeg botaniserte litt i utvalget.
Tja...... Det var stusselig å gå ut i tom garasje i stad. Så da blir det vel stille fra denne kanten framover. Kommer til å kikke innom av og til, men ikke hver dag slik jeg har gjort.
Ser den desmo:-( kjipt å se deg uten sykler, men slik er livet av og til. Håper det ordner seg til det bedre og du igjen blir å finne på en ducati [emoji1319]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Desmo wrote:En vond dag, og det er min egen skyld. Hadde jeg ikke vraket Boraen og nestenvraket Tiguan hadde ikke dette skjedd. Men nå kjørte Jørgen av gårde med min kjære "Velte-petter". Så da er garasjen tom for sykler og blir vel det. Men Jørgen fikk grei beskjed om at hvis jeg soper inn en gedigen lottopremie må han bare belage seg på å overgi nysykkelen sin.
Takk for en hyggelig handel, Desmo.
Skjønner at det ikke nødvendigvis oppleves sånn andre veien, men det har jeg forståelse for.
Jeg skal passe godt på sykkelen din, og hører jeg fra deg så vet jeg at du har hatt skikkelig flaks
Tror forresten bensinlekkasjen skal være i orden nå. Tanken skal stå 2-3 dager bare for å være sikker
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Desmo wrote:En vond dag, og det er min egen skyld. Hadde jeg ikke vraket Boraen og nestenvraket Tiguan hadde ikke dette skjedd. Men nå kjørte Jørgen av gårde med min kjære "Velte-petter". Så da er garasjen tom for sykler og blir vel det. Men Jørgen fikk grei beskjed om at hvis jeg soper inn en gedigen lottopremie må han bare belage seg på å overgi nysykkelen sin.
Takk for en hyggelig handel, Desmo.
Skjønner at det ikke nødvendigvis oppleves sånn andre veien, men det har jeg forståelse for.
Jeg skal passe godt på sykkelen din, og hører jeg fra deg så vet jeg at du har hatt skikkelig flaks
Tror forresten bensinlekkasjen skal være i orden nå. Tanken skal stå 2-3 dager bare for å være sikker
Jojo..... Vel, nå er det en ting jeg lurer på; Hvordan var det å kjøre S4R sammenlignet med S4?
Desmo wrote:
Jojo..... Vel, nå er det en ting jeg lurer på; Hvordan var det å kjøre S4R sammenlignet med S4?
Du har fått PM.
Nå er det det en del år siden jeg kjørte S4, men det største forskjellene jeg merket på turen fra Lena til Oslo er mellomregisteret. S4'en ville gjerne ha litt mer turtall, men jeg opplevde 996'en som mye anvendelig. I tillegg så er det at lyden bærer på høyre side av sykkelen.
Skal sies at jeg kjørte veldig pent for å bli litt kjent med den, men tok ikke lang tid før jeg følte meg komfortabel. Veldig morsom sykkel
Fabrikert I Andre Tanker er ikke så dårlig som ryktet sier Desmo, la for all del gamle fordommer lede deg !. Jeg kjøpte i dag en Mito her i Italia, levering om 2 dager. Jeg fikk med 500 hekkspoiler og som de sender hjem. Helt bortkastet med hekkspolier, den runder sikkert ikke mere enn 130 km/t på en god dag i nedover bakke? Grei er den uansett og drita billig og forsikre og å ha i drift. Skropelen til HG er mye dyrere i drift !!! Og det ikke snev av status der heller.
@Polllti: Jeg hadde en sånn 500 Stor som leiebil her for ei tid sia, god plass inni det skarem ha, men elles levde den opp til sitt frynste rykte Var det ikkje de som hadde en moddell som het Drittmo
pollti wrote:Fabrikert I Andre Tanker er ikke så dårlig som ryktet sier Desmo, la for all del gamle fordommer lede deg !. Jeg kjøpte i dag en Mito her i Italia, levering om 2 dager. Jeg fikk med 500 hekkspoiler og som de sender hjem. Helt bortkastet med hekkspolier, den runder sikkert ikke mere enn 130 km/t på en god dag i nedover bakke? Grei er den uansett og drita billig og forsikre og å ha i drift. Skropelen til HG er mye dyrere i drift !!! Og det ikke snev av status der heller.
Nå skal du høre her min gode Pollti. Jeg er viden kjent i min omgangskrets for å være vrang og egen. Er ikke til å snu når jeg først har bestemt meg. Det var en som sa en gang at jeg var så firkantet i meningene mine at en fyrstikkeske ble rund i sammenligning. Så når jeg har den oppfatningen at bil, det er Volkswagen, så firer jeg ikke på det. Da kan all verdens biler være billigere å kjøpe og eie, men jeg skal ikke ha det.
@ArcticTiger. Svenskene kalte jo den Fiaten for "Ruttmo". Noe som henspeilte på dens evne til å ruste.
Du er litt som meg du Desmo. Min tro på Facist biler er urokket ! Med takspoilærn gjør den sikkert over 132 km/t i nedoverbakke ? Helt GT! Og hva er galt med Drittmo da ? Du kunne dyrke både poteter og gulerøtter mens en transportetes på Kongereikets krøtterstier. Økologisk nesten. Jeg likte 105 TC, det var kongebil det.
Og ikke le og forakt Flyatene for mye. VW gikk til Fiat for hjelp da de gikk fra bobla til Golf . Fremdeles så betaler de kommisjon til Italia for det . Til og med gearkassa i Golf virket, pussig for Drittmo gearkassa var litt jønsstjerne tvilsom. Og VW er på jakt etter AR siden de aldri har fått skikk på Sciroccen sin. De trenger motor teknoligen for små kubikk motorer.