Eike
Viasat gull? Blæ!Eike_Oak wrote:Vi får inn 3 kanaler via antenne, har viasat gull vesidenav også vettu
På maskinen jeg sitter på nå er det faktisk en 20" dell LCD skjerm ... Pappa e skjerm kongen azz !
Men oppløsningen på plasmaen plager meg, ikke HDTV (ergo er det 480p)
Men jeg har 32'' Widesreen, med sorround og Canal Digital på HYTTA!
Det har ikke dere!
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
ChristR wrote:Har du kjøpt den tv'n på Le(i)fdal?TDK wrote:Men jeg har 32'' Widesreen, med sorround og Canal Digital på HYTTA!
Det har ikke dere!
Å herregud så dårlig vits...
Tok en liten stund før jeg skjønte den, ettersom tv'en er kjøpt på Lefdal...
Aprilia RS 125 FP
Ikke sant.. SkriveLEIF LEIFdal.... Arti...TDK wrote:ChristR wrote:Har du kjøpt den tv'n på Le(i)fdal?TDK wrote:Men jeg har 32'' Widesreen, med sorround og Canal Digital på HYTTA!
Det har ikke dere!
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Jeg skjønte denChristR wrote:Ikke sant.. SkriveLEIF LEIFdal.... Arti...TDK wrote:ChristR wrote: Har du kjøpt den tv'n på Le(i)fdal?
Arti var vel litt å ta i...
Aprilia RS 125 FP
Har vært en dag med TV-gleder i dag også, fikk den gamle 32" widescreen' inn på rommet, svært glad for dette siden den forrige TV'en som sto der hadde 1 scart kontakt som jeg hele tiden måtte veksle manuelt, den jeg har nå har 3 Xbox (med chip), øverføring av trådløse signaler ifra stuen og DVD spiller'n *stolt*
Har vært på konferansetimer med skolen i dag, gikk nokså bra, varte i 30 minutter og i løpet av den tiden ble vi enige om at hvis jeg klarte å få en bråstopp på ordensanmerkningene mine kunne jeg mest sannsynlig få en G i både orden og oppførsel dette semesteret, og at istedenfor å "glemme" gymtøy hver dag så skulle jeg få lov til å løpe 8km hver gang de andre hadde vanlig gym! Gjett hvem som ble glad da ?
Eirik var å hentet sin 19" CRT skjerm i dag og jeg fikk tilbake min 15" CRT hvorav begge 2 ble/blir brukt på denne PCen, gøyt med 2 skjermer
Det som ikke er fullt så bra er at vi kun har ISDN linje, telefonsentralen her er ikke utbygd
Har vært på konferansetimer med skolen i dag, gikk nokså bra, varte i 30 minutter og i løpet av den tiden ble vi enige om at hvis jeg klarte å få en bråstopp på ordensanmerkningene mine kunne jeg mest sannsynlig få en G i både orden og oppførsel dette semesteret, og at istedenfor å "glemme" gymtøy hver dag så skulle jeg få lov til å løpe 8km hver gang de andre hadde vanlig gym! Gjett hvem som ble glad da ?
Eirik var å hentet sin 19" CRT skjerm i dag og jeg fikk tilbake min 15" CRT hvorav begge 2 ble/blir brukt på denne PCen, gøyt med 2 skjermer
Det som ikke er fullt så bra er at vi kun har ISDN linje, telefonsentralen her er ikke utbygd
- Skyt her -