Når du kommer over med fergen (Sognefjorden) tar du til venstre oppe med bensinstasjonen og over lavikdalen

Her blir du å kose deg
tshansen wrote:Flott tur og flotte bilder! Kjører den ruten selv noen ganger! Neste gang du kjører må du prøve raceway 57. Fantastisk svingete vei!
Når du kommer over med fergen (Sognefjorden) tar du til venstre oppe med bensinstasjonen og over lavikdalen
Her blir du å kose deg
ojda wrote:Flott turfortelling, å virkelig mange fantastiske bilder![]()
Jeg var på tur, også litt i det område (returen) å det er ett nydelig landskap![]()
Jeg kjenner jeg snart må ta meg selv litt i nakken, for fotoapparatet mitt blir lett liggende i lomma ubrukt![]()
Takk for at du delte fra turen
Palma wrote:Kjempefint å se, merker Vestlandet lokker litt ja..
Sent fra min SM-A320FL via Tapatalk
Palma wrote:Kjempefint å se, merker Vestlandet lokker litt ja..
Sent fra min SM-A320FL via Tapatalk
Rett og slett nydelig ivan! Akkurat slik skal mc-livet nytes (min mening) flotte bilder! Mobiltelefon er ikke dårlig det, men man blir ofte litt mer inspirert med et skikkelig kamera!
Jeg vil ikke anbefale gopro som fotoapparat, men det tar greie bilder! Ville tatt en kikk på Sony rx100 mark 3 eller Canon G7x mark2 selv om det frister veldig med mark 3 fra Canon til 3000,- mer!
ashland wrote:Mye flotte bilder! Ett av Norges vakreste områder![]()
Torsdag setter jeg og samboeren nesa vestover til samme område med telt og primus
Etter min mening en av de beste måtene å feriere på
Du husker hvor jeg bor, sant?ashland wrote:Mye flotte bilder! Ett av Norges vakreste områder![]()
Torsdag setter jeg og samboeren nesa vestover til samme område med telt og primus
Etter min mening en av de beste måtene å feriere på
Tommas wrote:Det så ut som en knalltur!