tshansen - *Shoot & Ride*

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by jhn »

tshansen wrote:
jhn wrote: Du tolker meg litt upresist. Jeg sa at det er blitt nevn i forbifarten at det kan minne om reklame.
Ang aktiviteten har sagt at blir det mye reklame, eller ting som forveksles med reklame, så tror jeg, understreker tror, at noen kan skygge banen.
Jeg har ikke kommet med noen bastante påstander om at "dette gjør du" og at folk utvilsomt vil logge ut.
Det må vel gå an å stille et spm uten at det skal utløse ragnarok?
Om folk leser det som står på linjene, ikke i mellom, og slutter å spekulere i hvilke ondskapsfulle motiver jeg måtte ha, så går alt mye bedre.
Det er ikke umulig at jeg har tolket deg litt upresist, men ja... jeg ser hva du mener. Men jeg må være ærlig å innrømme at jeg ikke har sett på det jeg driver med som direkte reklame. Om det er reklame finnes det sikkert en ordlyd i et regelverk som kan brukes for og mot.

Her er det lov å stille de spørsmål du måtte ha, men du må også forvente at folk svarer eller spør tilbake ;-) Jeg anser ikke dette som ragnarok, men en oppklarende frisk diskusjon jeg syntes det skal være takhøyde nok til å ta!
Selvsagt forventer jeg både spørsmål og svar, men jeg forventer også at folk svarer på det jeg spør om. Og at de sender relevante spm tilbake. Ikke beskyldninger om intrigemakeri og angrep . Hadde det vært min hensikt, hadde jeg vært tydelig på det, og ingen hadde misforstått ... tro meg
Jeg forventer rett og slett at folk forholder seg til det som faktisk blir sagt.
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by JK95 »

Er det nå vi skal gjøre som Jon Almaas og bare legge'n død? 8-[
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by Bikeridr »

JK95 wrote:Er det nå vi skal gjøre som Jon Almaas og bare legge'n død? 8-[
God idé, så kan vi heller ta for oss hvilken vei dassrullen skal henge :lol:
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by tshansen »

jhn wrote: Jeg forventer rett og slett at folk forholder seg til det som faktisk blir sagt.
Selv med godviljen til sliter jeg litt med å forholde meg til hva du sier noen ganger! Du balanserer på grensen mellom å provosere (ønske debatt) og ønske svar på spørsmål som ofte er formulert på en måte som kan tolkes annerledes enn hva du bedårer din uskyld med senere ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by mekkern »

Bikeridr wrote:
JK95 wrote:Er det nå vi skal gjøre som Jon Almaas og bare legge'n død? 8-[
God idé, så kan vi heller ta for oss hvilken vei dassrullen skal henge :lol:
eller hvilken sovepose som passer en michelinmann...venter på noen som foretar tester for de som ikke er helt pinnemann... :lol:
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by hakhap »

mekkern wrote:
Bikeridr wrote:
JK95 wrote:Er det nå vi skal gjøre som Jon Almaas og bare legge'n død? 8-[
God idé, så kan vi heller ta for oss hvilken vei dassrullen skal henge :lol:
eller hvilken sovepose som passer en michelinmann...venter på noen som foretar tester for de som ikke er helt pinnemann... :lol:
Nå er vel han MrHansen ikke en pinne direkte :-k men ikke noe michelinmann heller da :lol: han får ta å låne seg en drakt som gir de ønskete formene for en slik test \:D/
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
User avatar
Palma
Posts: 4731
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by Palma »

En liten oppsummering er på sin plass.

Da jeg får slik språkbruk og beskrivelser som tidligere her av meg på et offentlig forum da tar jeg og bladet fra munnen.

Etterpå kan jeg jo bare si: Vel, jeg er fullstendig uten filter... osv

Etter Grustur i øst-treffet ble det lagt ut en link med bilder fra turen. Jeg fikk beskjed av Thomas om at jeg kunne bruke de som jeg ville. Jeg gjentar: BRUKE DE SOM JEG VILLE. Altså blanko fullmakt.

Jeg sendte bilder til Snikkeren som sendte de videre til MC-Avisa. Både jeg og Snikkeren merket bilder med navn. Det glapp for MC avisa. Hvem fikk pepper for det. Jo, Snikkeren.

Sitat: Tshansen 31 okt 2019 18:59 «Takk for krediteringen av bruken av bildet Kjetil

Det var ikke gleden over av noe bra og positivt som ble skrevet om Grustur i øst som var poenget her, neiiiida, Thomas hadde ikke fått kred for ETT fuckings bilde!!!!!!!!! DET var det store. Og det ble hovedsaken. Det gjelder å gripe muligheten til å få sparket noen som da lå litt nede og kanskje få vridd oppmerksomheten over på SEG SELV som er det store målet her.

Joda det hørtes fint ut, men hva er det som er det viktige her da, jo DU HAR IKKE BLITT KREDITERT!!! Da faller dine ord om ditt store hjerte for alle andre enn deg selv fullstendig døde til bakken.
Dette var altså ETTER jeg hadde forklart Thomas at det hadde glippet med krediteringa og beklaget det. Allikevel var ikke det bra nok for egoet til Thomas, det var Snikkeren som skulle krøpet til korset og bedt om unnskyldning.
Hvem skulle taes her?? Jo Snikkeren, (som for øvrig har vært en torn i øyet for Tshansen hele tiden. Han har jo fått til noe!)

Noe samme som Ride. Sitat Tshansen 24 mar 2020 15:06 «de har naturligvis fått lov å bruke filmen,»
Altså blanko fullmakt! Eller er det slik at blanko fullmakt fra Thomas er bruk den til hva dere vil bare dere sørger for at «jeg og mitt» får full fokus? Burde det da ikke være nevnt? Hva med copyright på bilder osv osv

Når jeg nå igjen her om dagen påpeker dette og stiller noen spørsmål får jeg en haug dritt tilbake.

Det ble litt baluba på her på forumet, folk står opp og kritiserer MCavisa og NMCU på andre fora, den som sitter stille i båten og nyter oppmerksomheten er han som har sagt at Ride skal få filmen og bare bruke den. Sitat Tshansen 24 mar 2020 15:06 «de har naturligvis fått lov å bruke filmen,»
Men igjen det er greit når andre går i bresjen så HAN får masse oppmerksomhet og sympati. Ikke noe flau smak i munnen der nei. Alt som fører til noe positivt for MEG er bra.

Så til Thomas sin språkbruk, om filteret var nede eller om det var pinlig å bli tatt med buksa nede vet jeg ikke. Men begynner man å springe med buksa nede så snubler man gjerne og språkbruker blir mer eller mindre usakelig.

Sitat Tshansen: «Min bestefar sa alltid... kast ikke bort tiden din på idioter! Der hadde han jaggu mye rett.
Du Pål, du har virkelig ikke skjønt det. Å uansett hvor hardt jeg måtte prøve å forklare deg det, så tror jeg rett og slett du ikke evner å forstå det »

Så jeg er altså idiot. Noe da Snikkeren ikke er alene om å være skal man dømme etter Thomas sine uttalelser i hytt og pine. De fleste er jo idioter…i hans øyne, de som ikke mener det samme som han.

Ja Thomas, det var dumt du ikke møtte opp den gangen bestefaren din skulle lære bort noe om folkeskikk og ydmykhet.

I velkjent taktikk fortsetter Thomas; «....du har ikke skjønt det og jeg gidder ikke forklare det

Så du får sitte der borti skogen din, mene og synse om ditt og verne om hjertebarnet ditt! For jeg, jeg gidder ikke å spa dette inn med t-skje til deg! »


Hva har den siste uttalelsen med saken å gjøre annet enn å slenge dritt fordi jeg har såret ditt ego? Sitte borte i skogen din…. En aning bitterhet? Du har jo hengekøya på verandan så det holder vel for deg.

Topper det hele med tydelig inngrodd bitterhet: «Mulig jeg skal skrive denne ut, laminere den og sende til Pål så han kan ha den hengende på veggen til han forstår det selv »

Jeg har gitt tilbakemelding på dine filmer og bilder. Du er flink med redigering og flink til å ta bilder. Og jeg er fullstendig enig at man skal ikke bruke bilder og film-materiell som man ikke har fått lov til å bruke. Men gir du bort en hammer til en snekker så må man regne med at han bruker den til å slå inn spiker med.
Når du sier at ALT du gjør gjør du for å hjelpe andre og for å være snill med andre… så har jeg sett det siste året at det er noe du muligens tror på selv, eller om det er rottene på loftet ditt som forteller deg det… Jeg er av en helt annen oppfatning. Men for all del, fortsett å lage filmer og kos deg med det.
Men for pokker ta’ræ sammen og ikke spill! Det synes så innmari godt. Bli voksen da mann, du har passert 25 har du ikke?

At slik oppførsel og språkbruk fra Thomas passerer her uten at så veldig mange løfter et øyelokk gjør at jeg blir litt betenkt.

God helg folkens. Jeg var forresten på en fin motorsykkeltur i går :)
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by intruder »

Som en av de andre idiotene støtter jeg Palma fullt ut.
Hadde hjelm-filmen kommet før hadde jeg ihvertfall unngått å bli tatt med bremsespor i underbuksa da jeg var så dum å kjøpe Schubert c 4....og attpåtil fortelle at jeg var fornøyd...
Idioten burde da ha vist til bruksområde og om jeg hadde gått på snørra med den...

Å gå i forsvar og latterliggjøre enhver mus som våger å prøve å brøle som ei løve mot ens egne meninger kan slå tilbake som en bumerang...i gitte tilfeller....

Fader forlat meg...jeg vet ikke hva jeg har gjort.. :redface
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by tshansen »

Palma wrote:En liten oppsummering er på sin plass.
Å så til de grader også....
Du kjære Pål, når du velger å bekrefte din egen dumskap på denne måten kan jeg kanskje benytte meg av muligheten å forklare de andre som leser her hva som er tilfelle og sakens kjerne.

Du spurte meg om du kunne få bruke bildene og materialet jeg hadde tatt under grustur i øst til å promotere grustur i øst videre og turer som du ønsker å holde framover. Noe jeg ser som helt naturlig å sier at du kan bruke det til hva du vil.

Så kontakter Snikkeren deg om du har noe materiale så han kan skrive en sak om grustur i øst. Du gir han tilgang til mitt materiale uten å spørre meg, men som du sier... jeg har jo gitt deg blanko fullmakt. Så du anser dette som greit, fair enough!
Snikkeren tar også kontakt med meg, spør om han kan få bruke noen av bildene jeg har tatt, mot at jeg blir kreditert i saken. Noe jeg ikke hadde planer om å tillate, men siden dette gjaldt grustur i øst skulle han få bruke bildene mine om at jeg ble kreditert. Han tjener tross alt penger på dette.

Så kommer det fram at Mc-Avisen har gjort en tabbe. Jeg er den eneste som ikke blir kredittert og reagerer naturlig nok på dette. derfor sender jeg en stikk i siden på snikkeren for jævlig slett arbeid. Det er godt mulig at han ga beskjed om dette til ledelsen i Mc-Avisen, men ikke på et eneste tidspunkt gadd han å gi beskjed til meg direkte. Jeg fikk vite dette gjennom deg Pål. Å når jeg konfronterer han med det, sier han at han har mye annet på gang nå at han ikke rakk det. Piss meg i øret! Slikt blir jeg vrang av!

Du poengterer at jeg ikke har skrevet et positivt ord om Grustur i Øst. Du må faen skjerpe deg. Jeg har ikke gjort annet, jeg har laget film for å prøve å presentere Grustur i øst på best mulig måte, jeg har skrevet, tatt masse bilder. Jeg har til og med fremmet deg på Vestlandet å fått flere til å ta kontakt å booke seg på fellesturene dine. Også skal du vri det over på at jeg er egoisten, for at jeg ikke fikk kred for et bilde?
Jeg gjentar meg selv. Du har faen ikke evne til å forstå dette! Du er så rusa på din egen selvgodhet at det er til å spy av. Utakknemlige er du. Å snakk faen ikke til meg om folkeskikk!

Saken rundt Ride, Mc-Avisa og meg, angår ikke deg, snikkeren eller noen andre her inne! Ikke har du insikt i saken, det får du ikke heller. Men jeg kan bekrefte for alle andre at jeg har et veldig godt kundeforhold med Ride, og jeg ønsker virkelig at de skal bestå som butikk og ønsker de all pr i disse korona tider.

Så tilbake til deg Pål, du må ta deg kraftig sammen! Jeg er tydeligvis ikke den eneste som må ta meg sammen. Du har faen meg passert 50 for lengst å oppfører deg som en liten dritunge.
Hadde jeg hatt muligheten, skulle jeg tatt deg i hånden, takket for et godt vennskap, samtidig som jeg bad deg om å ta rennefart å sykle rett inn i....

Forbanna tosk!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by tshansen »

Palma wrote:Det gjelder å gripe muligheten til å få sparket noen som da lå litt nede og kanskje få vridd oppmerksomheten over på SEG SELV som er det store målet her.

Joda det hørtes fint ut, men hva er det som er det viktige her da, jo DU HAR IKKE BLITT KREDITERT!!! Da faller dine ord om ditt store hjerte for alle andre enn deg selv fullstendig døde til bakken.
Jeg er ikke kjent for å sparke når folk ligger nede, heller det motsatte... du kan jo kanskje gå litt i deg selv, hva gjorde jeg når du var litt nede? Du slenger rundt deg med karakteristikker som jeg overhodet ikke kjenner meg igjen i. Jeg tror faktisk du ikke kjenner meg igjen i de heller når du tenker deg om.

Nei, Pål... dette var ikke bra! Å ja, god helg! Du har akkurat fått deg en uvenn :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by Snikkeren »

Dette blir bare så dumt at jeg ikke klarer å la vær å svare.

For det første, så har jeg forklart hvorfor det gikk som det gikk med krediteringen i MC-avisa. Bare noen minutter etter jeg fikk tilsendt artikkelen for gjennomlesning, sendte jeg melding tilbake om at det manglet kreditering. Se bilde:

Image

tshansen wrote: Å når jeg konfronterer han med det, sier han at han har mye annet på gang nå at han ikke rakk det. Piss meg i øret! Slikt blir jeg vrang av!
Og ja, det gikk hele 3 dager fra jeg kjøpte bladet uten at jeg sendte en stor og uforbeholden beklagelse til deg. Men som jeg også forklarte, så hadde jeg mer enn nok å styre på med, at jeg rett og slett ikke kastet meg over telefonen det sekundet jeg oppdaget det. Som du allerede visste da, så gikk jeg gjennom et samlivsbrudd i fjor. Da var ikke dine følelser det første jeg tenkte på!!
tshansen wrote:Så kontakter Snikkeren deg om du har noe materiale så han kan skrive en sak om grustur i øst. Du gir han tilgang til mitt materiale uten å spørre meg, men som du sier... jeg har jo gitt deg blanko fullmakt. Så du anser dette som greit, fair enough!
Snikkeren tar også kontakt med meg, spør om han kan få bruke noen av bildene jeg har tatt, mot at jeg blir kreditert i saken. Noe jeg ikke hadde planer om å tillate, men siden dette gjaldt grustur i øst skulle han få bruke bildene mine om at jeg ble kreditert. Han tjener tross alt penger på dette.
Jeg vet godt at "I'm rubbing you the wrong way". Du har jo tidligere benyttet enhver anledning til å komme med nedlatende kommentarer og stikk til meg, og gjentatte ganger ytret dine meninger om folk som poster YT-videoene sine både her på forumet og på FB. Det er tydeligvis ikke så greit at andre gjør det, men helt i orden at du selv driver på sånn. Snakk om dobbeltmoral!

Og kom ikke her å påstå at du ikke setter pris på likes og kommentarer. Det er noe forbanna tøv. Hadde ikke du syntes det, så hadde du ikke postet videoene dine rundt omkring. Jeg er i det minste ærlig både med andre og meg selv, og innrømmer at jeg synes det er kjekt.

For å være helt ærlig Thomas, så er du en stor grunn til at jeg ikke er på dette forumet lengre. Ikke fordi du poster videoene dine her og på Facebook. Det kunne ikke brydd meg mindre. Men rett og slett fordi jeg fikk nok av deg. Da var det like greit for min del å bare slutte å bruke forumet.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by tshansen »

Snikkeren wrote:Dette blir bare så dumt at jeg ikke klarer å la vær å svare.

For å være helt ærlig Thomas, så er du en stor grunn til at jeg ikke er på dette forumet lengre. Ikke fordi du poster videoene dine her og på Facebook. Det kunne ikke brydd meg mindre. Men rett og slett fordi jeg fikk nok av deg. Da var det like greit for min del å bare slutte å bruke forumet.
Du burde latt være!

Denne saken angår ikke deg i utgangspunktet. Men det er flott at du er ærlig å at jeg er grunn til at du sluttet å bruke forumet, selv om jeg ikke helt kjøper den. Jeg har vært helt ærlig om deg å din måte å poste på. Du bidrar ikke med en drit annet enn filmene dine som igjen maser om likes i alle dine sosiale kanaler gå tilbake å se i bloggen din. Å jeg liker ikke vlog. Hva skal jeg si da? sy puter under armene på deg?
Og ja, det gikk hele 3 dager fra jeg kjøpte bladet uten at jeg sendte en stor og uforbeholden beklagelse til deg. Men som jeg også forklarte, så hadde jeg mer enn nok å styre på med, at jeg rett og slett ikke kastet meg over telefonen det sekundet jeg oppdaget det.
Dette er bare sprøyt! Jeg mener jeg har en meldingslogg liggende her et sted jeg også.

Jeg syns det er oppriktig synd at du måtte gjennom et samlivsbrudd, det er på ingen måte enkelt!

Men kom bort til meg neste gang du ser meg, så skal du få svar på tiltale! Jeg gidder ikke å ta noe krangel med deg på åpent forum....!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by Snikkeren »

tshansen wrote: Denne saken angår ikke deg i utgangspunktet. Men det er flott at du er ærlig å at jeg er grunn til at du sluttet å bruke forumet, selv om jeg ikke helt kjøper den. Jeg har vært helt ærlig om deg å din måte å poste på. Du bidrar ikke med en drit annet enn filmene dine som igjen maser om likes i alle dine sosiale kanaler. Å jeg liker ikke vlog. Hva skal jeg si da? sy puter under armene på deg?


Angår ikke meg? Dere driver jo å diskuterer meg. Da må jeg vel for faen kunne si meningen min!
Og du ser ikke likheten mellom meg og deg? Du liker ikke Vlog? Hva har det med saken å gjøre. Du poster jo like mye videoene dine både her og på andre sosiale medier.
Nei, jeg mener ikke at du skal sy puter under armene på meg. Men å drive å snakke nedlatende om en person synes jeg du kan holde deg for god til. Eller lærte du ikke normal folkeskikk da du vokste opp?
Snikkeren wrote:Og ja, det gikk hele 3 dager fra jeg kjøpte bladet uten at jeg sendte en stor og uforbeholden beklagelse til deg. Men som jeg også forklarte, så hadde jeg mer enn nok å styre på med, at jeg rett og slett ikke kastet meg over telefonen det sekundet jeg oppdaget det.
tshansen wrote:Dette er bare sprøyt! Jeg mener jeg har en meldingslogg liggende her et sted jeg også.
Ja, vær så god å finn den. Her har du en quote fra Grustur i Øst tråden, datert 01.11.19. Så kan du selv finne ut hvilken dag det var på.
Snikkeren wrote:Jeg må bare beklage at ikke alle bildene ble riktig kreditert i artikkelen. Det var overhodet ikke intensjonen. Layouten og bildeteksten er det ikke jeg som redigerer. Måten det blir gjort på, er at jeg sender inn teksten i en wordfil, og bildene ved siden av. Samtlige bildefiler jeg sendte inn var navngitt med fotografen sitt navn, slik at det ikke skulle være noen tvil om hvem som var fotografen. Så redigerer MC-avisa dette sammen slik at det blir en layout som passer i bladet.

Jeg fikk tilsendt førsteutkastet av artikkelen på PDF, og under en halvtime etter jeg fikk den, sendte jeg dette svaret tilbake:
Da har jeg lest gjennom og sett på bildene.Her er det jeg fant:
Header-bildet er tatt av Steinar Pedersen. Det samme er første bildet på side 2. Og det siste bildet er tatt av Thomas Hansen.

Jeg fant også et par småting i teksten. Under avsnittet "Her går det unna" står det "Willy ledet an på sin R1 200 GS" Det bør endres til "Willy ledet an på sin R 1200 GS"

Under avsnittet "Bålkos" står det "Alle snakker med alle, og uten at man får
mindre grupper som bare snakker med hverandre." Der kan vi fjerne og'en slik at det blir "Alle snakker med alle, uten at man får mindre grupper som bare snakker med hverandre."

Ellers ser dette meget bra ut.
I utganspunktet var det meningen at denne artikkelen skulle komme i et blad ut på nyåret, men så ville MC-avisa ha den med i dette nummeret. De hadde nok dårlig tid før bladet gikk i pressen, så det kan jo være en forklaring på hvorfor de ikke utførte noen av endringene jeg påpekte.

Og hvorfor ikke artikkelforfatter har informert om dette selv har rett og slett med at artikklforfatter har mer enn nok å styre med for tiden, og har derfor ikke kommet så langt enda. Jeg kjøpte bladet selv på tirsdag, så det er ikke mange dagene siden jeg ble oppmerksom på det selv heller.
Jeg kan godt diskutere dette face to face jeg. Men når jeg blir diskutert her, så forbeholde jeg meg retten til å svare her også!
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by kvase »

[youtube][/youtube]
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: tshansen - *Shoot & Ride*

Post by tshansen »

Det var aldri meningen å diskutere deg, det har jeg liten eller ingen ting igjen for! Men når Pål trekker deg inn på den måten, blir det naturlig for meg å svare på den måten hvor du blir nevnt!

Jeg ser ikke likheten mellom oss i det hele tatt..... !
Jeg vet ikke hvordan det stod til med folkeskikken min og opplæringen rundt det. Skal man tro de to siste talere har jeg akutt mangel på det. Jeg forbeholder meg retten om å mene det motsatte. Men det er ikke umulig at jeg kan ha mangler, det er ikke alltid like lett å se seg selv.

Nedlatende, ærlig, frekk, ufin? Vel, jeg velger å være ærlig... Så får du heller ta det som du vil.

Men ja, kom gjerne bort til meg neste gang... fortell meg hva du mener og tørr å ta en konfrontasjon på hva jeg mener tilbake!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Locked