Borg wrote:
Ser ut som du har fått et bakdekk foran
«Fatbike»
Jeg feide det av som en spøk til og begynne med, men jeg lurer jammen på om du har rett??

Åssen ser fordekket ditt ut kant1?
Borg wrote:
«Fatbike»
Nei her var vi vel flere som ble en smule usikre Intruderintruder wrote:Skal ikke blande meg borti dekk og denslags...![]()
taushet er gull...iallfall for kverulanter / endeLarm-generalen (( stryk det dere selv oppfatter som ikke korrekt / korrekt !!
Ha en god dag iallfall
ojda wrote:Borg wrote:
«Fatbike»
Jeg feide det av som en spøk til og begynne med, men jeg lurer jammen på om du har rett??
Åssen ser fordekket ditt ut kant1?
Meget bra. De dekka er bare såååå RÅ. Jeg har de på Betty nå. Det er samme mønsteret som på Adv, men litt større avstand mellom knastene, og noe mykere gummiblanding. dog virker det ikke som de er så myke som TKC80 mtp slitasjen. Jeg er superfornøyd og har allerede ett sett til liggende i garasjen.ojda wrote:All innRallz
ashland wrote:Det var skikkelige knaster og grusflytter-dekk hu GS-Helene har fått![]()
Har du tenkt deg ut på nye eventyr igjen i Palma-land og andre siden ta Mjøsa
Litt som hos pusheren, første sprøyta er gratis.....ashland wrote: ..................
Ble litt prøvekjøring hos Speed når det var service på XR'en forrige uke. Så er det ikke umulig det blir en svipptur om Tigerstaden på torsdag![]()
...............
ashland wrote:Stemmer, du har den luksusen med to sett felger. Synes a Helene ble temmelig bøs egentlig![]()
Det jeg fikk kjørt av TET for ett par uker siden, gav virkelig mersmak merket jegHar etterhvert havnet veldig i tenkeboksen og det er ikke bra
![]()
Ble litt prøvekjøring hos Speed når det var service på XR'en forrige uke. Så er det ikke umulig det blir en svipptur om Tigerstaden på torsdag![]()
@Palma: trenger ikke skuffe og spade for veiarbeid med det settet