Det er jeg litt usikker på, tror de ble lastet inn som gpx1.0
TET rutene prøvde jeg ikke å konvertere til gpx, de kjørte jeg på spor. Navigator V på BMW´n, levde sitt eget liv ved konvertering. Ikke prøvd å konvertere på XT´n da spor er veldig ok å kjøre på, det ikke bli feil, men krever enn følger mye mere med på gps´en
Endelig etter tre og ett halvt år ble det oppdatering på mobil-fronten
Forhåpentligvis gjør det også noe med mobil-bildeme mine
Den gamle samsung S7 har vel blitt noe utdatert.
Reiv i en på mor i samme slengen, så slipper man mas
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by ojda on 12 Jan 2021 15:48, edited 1 time in total.
Gratulerer med ny mobil og nytt "fotoutstyr", akkurat på foto fronten har du vel liggende litt annet å bruke etter det jeg husker, men veldig lettvint å bare plukke opp telefonen å knipse et bilde. Akkurat foto delen er nok noe av det som du kommer til å merke godt på en nyere Samsung i forhold til S7, jeg kjøpte for noen år siden S9+ som da var "revlusjonerende" fordi den hadde 2 kamera bak, som året etter ble oppgradert til 4 kamera bak.
Da var Helene-GS trygt plassert i vinter-oppbevaring i god stuetemperatur under tørre forhåld
På tross av litt mangelfulle muligheter ble det da 17.000 km iløpet av sessongen
Mao ikke full dose, men alikavæl
Vi får håpe på en "full sessong" neste år
Takk til alle jeg har delt spor med iløpet av sessongen,
det har vært en glede hver meter
Screenshot_20200626-213754_Gallery.jpg
20201031_125935.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Har forresten glemt å skryte av innsatsen forrige uke (gulv)!
Går sakte og rolig fram, så fortsettelse denne helgen
Viktig å få med alt i disse rolige tider
Last edited by ojda on 12 Jan 2021 15:48, edited 1 time in total.
ojda wrote: ↑25 Nov 2020 22:06
Har forresten glemt å skryte av innsatsen forrige uke (gulv)!
Går sakte og rolig fram, så fortsettelse denne helgen
Viktig å få med alt i disse rolige tider
Dette ble bra ojda, nå er det bare å få på plass listene igjen.