JK's tohjulsblogg
- ojda
- Bamsefar
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Re: JK's Svenskeblogg
Gratulerer herfra også JK 
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Gratulerer!
- Roargutten
- Roargubben
- MC: 2020 Yamaha T7
2014 Suzuki V-strom 1000 - Location: Årnes
Gratulerer så masse.
You only live once, but if you do it right, once is enough.
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Ja se der ja.
Gratulerer til dere begge så langt og lykke til i prosessen med 1+1=mange
Gratulerer til dere begge så langt og lykke til i prosessen med 1+1=mange
Takker så mye!

Så bra
Gratulerer ! - felles interesser og gjøre ting sammen har mye å si 
Re: JK's tohjulsblogg
Her var det ikke skrevet mye på en stund
Greit tiden flyr, men her føler jeg faktisk for å skjemmes litt
Status pr i dag har jo blitt at vi ble østfoldinger tilbake i 2022
Huseiere ble vi tidlig i 2024, og første arving kom senere samme år
De to hendelsene forklarer kanskje hvor tiden ble av?
På MC fronten ble sykkelen min solgt før vi forlot Sverige, og Marie sin VFR forsøkt stjålet før vi flyttet. Grunnet lang ventetid på deler var den ikke fikset på forsikringen før mot våren 2023, så da bestemte vi oss for å importere den hit. Siden har den jo vært innom på Pølsetreffet i det minste, ellers har det vært stort sett pendling og noen trøndelagsturer på den som har tatt unna de verste kriblingene.
Akkurat i år så ble årets sommertur på to hjul for min del å kjøre den til verftet på Stord hvor jeg nå spanderer arbeidstimene mine. Kjørte via Odda og Rosendal bare for å mimre til tidligere HPR-turer på vei hit
På returen har jeg planlagt via Suldal Hotell og derfra opp så det blir via Røldal og samme vei på retur som hit da jeg må rekke hjem til henting i barnehagen
Nå håper jeg bare det blir noe oppholdsvær på kveldstid så jeg kan kjøre litt rundt i nærområdet etter arbeidstid 
Status pr i dag har jo blitt at vi ble østfoldinger tilbake i 2022
På MC fronten ble sykkelen min solgt før vi forlot Sverige, og Marie sin VFR forsøkt stjålet før vi flyttet. Grunnet lang ventetid på deler var den ikke fikset på forsikringen før mot våren 2023, så da bestemte vi oss for å importere den hit. Siden har den jo vært innom på Pølsetreffet i det minste, ellers har det vært stort sett pendling og noen trøndelagsturer på den som har tatt unna de verste kriblingene.
Akkurat i år så ble årets sommertur på to hjul for min del å kjøre den til verftet på Stord hvor jeg nå spanderer arbeidstimene mine. Kjørte via Odda og Rosendal bare for å mimre til tidligere HPR-turer på vei hit
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Takk for reportasje...spesielt for bilde av det jeg mener må være en gammel Scania lastebil

@JK95 Velkommen tilbake og alltid hyggelig med historier fra MC-livet 
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Velkommen innom-hvordan går livet som foreldre oppi flytting og pendlerjobb?
Greit å få kjørt en tur innimellom.
Greit å få kjørt en tur innimellom.
Jo takkRuneMC wrote: 14 Aug 2026 06:04 @JK95 Velkommen tilbake og alltid hyggelig med historier fra MC-livet![]()
Du, etter vi flyttet inn i huset for nå 2,5år siden håper jeg inderlig jeg er ferdig med flytting for noen årmekkern wrote: 14 Aug 2026 06:19 Velkommen innom-hvordan går livet som foreldre oppi flytting og pendlerjobb?![]()
Greit å få kjørt en tur innimellom.![]()
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.