Ikke hatt behov ennå men modellen ble borte igjen. 5 år siden nå
intruder wrote: ↑18 Feb 2022 12:37 Ser du nevner at du er urolig for om du får solgt sykkelen igjen etter noen år...alt tyder da på at det kommer til å bli solgt mange framover så det burde ikke bli noe problem....
Tusenvis av RE `er som ruller rundt omkring så hvorfor ikke også her hvor pepperen ikke gror..
og noen må da kunne legge inn et bilde ... sykkelen er jo virkelig verdt å beskue !![]()
Jeg regner med å putre litt rundt på den på godværsdager når kona har andre ting å gjøre. Kanskje lage en youtube-video eller to. Skal holde forumet informert.intruder wrote: ↑24 Feb 2022 10:03 Så har da Royal Enfield gjort sin entre blant medlemmene her på MCforumet...hold oss gjerne informert fremover![]()
Sikkert en avgjørelse dere blir fornøyd med...var ikke måte på hvor skummelt alt var da det kom kjøretøyer fra Asia i sin tid heller,etter 100 år har nok ingeniørene hos Royal Enfield klart skape bra saker og at syklene ikke har allverdens unødvendige tekniske duppeditter er vel heller ikke noe problem.
God tur begge to...kanskje dere kan besøke pølsetreff i Andebu,kaffetreff på Lygna eller noe annet som kommer i løpet av sommeren !![]()
![]()
MrAGuitar wrote: ↑26 Feb 2022 19:41Jeg regner med å putre litt rundt på den på godværsdager når kona har andre ting å gjøre. Kanskje lage en youtube-video eller to. Skal holde forumet informert.intruder wrote: ↑24 Feb 2022 10:03 Så har da Royal Enfield gjort sin entre blant medlemmene her på MCforumet...hold oss gjerne informert fremover![]()
Sikkert en avgjørelse dere blir fornøyd med...var ikke måte på hvor skummelt alt var da det kom kjøretøyer fra Asia i sin tid heller,etter 100 år har nok ingeniørene hos Royal Enfield klart skape bra saker og at syklene ikke har allverdens unødvendige tekniske duppeditter er vel heller ikke noe problem.
God tur begge to...kanskje dere kan besøke pølsetreff i Andebu,kaffetreff på Lygna eller noe annet som kommer i løpet av sommeren !![]()
![]()
Ville vært artig med en rapport om livet med Royal Enfield 350 Classic så langt MrAGuitar !intruder wrote: ↑24 Feb 2022 10:03 Så har da Royal Enfield gjort sin entre blant medlemmene her på MCforumet...hold oss gjerne informert fremover![]()
Sikkert en avgjørelse dere blir fornøyd med...var ikke måte på hvor skummelt alt var da det kom kjøretøyer fra Asia i sin tid heller,etter 100 år har nok ingeniørene hos Royal Enfield
klart skape bra saker og at syklene ikke har allverdens unødvendige tekniske duppeditter er vel heller ikke noe problem.
![]()
Kommer! Er på ferie nå med kun mobil, så da blir det ikke mye til tasting.
At de lykkes godt med utseende på syklene er utvilsomt...om resten er bra blir det nok mange på veiene etterhvert !kvase wrote: ↑09 Nov 2022 09:00 Noe større men med samme navn
https://www.bike.no/nyheter/eicma-2022- ... er-meteor/
![]()
Da står vi på hver vår side i semien. God match!intruder wrote: ↑10 Mar 2023 08:03 Takk for svaret...om Lazy Boys tar en salgsturne til sommeren med HD // RE skal jeg gjøre en tur og se på modellene![]()
Forresten...hvilken hockeyklubb fulgte du med et halvt øye...? Som brumunddøl går det i Storhamar her,klare for semifinaler mot Vålerenga.
Blir vel til at jeg slenger meg med supporterbussen til Jordal på en kamp ihvertfall![]()
RE 350'ene passer perfekt der borte. Tett trafikk og sjelden over 50 km/t.