Jeg er innom her av og til. Noen ganger skriver jeg noe og andre ganger ikke. Om det er noe hensikt vet jeg ikke. Det virker som man av og til har skrevet med "usynlig blekk". Men sånn er det nå en gang. Jeg registrerer at det er andre og som opplever og føler det samme.
Jeg vet ikke om jeg har så mye å tilføre, men jeg liker nå å skrive av og til, og gjør det. Vil vel fortsette med det og ei stund til.
Nå fremover blir det travle dager med kurs, turer og løypekjøring så tiden strekker kanskje ikke til før utpå sommern engang da fellesferien i juli bryter ut. Da er det stille på turfronten hos GIØ.
Men jeg kjenner av og til på det samme som flere her. Det skrives og det kommer ikke en kommentar.....
Nå har jeg ikke alltid noe å skrive til andres innlegg jeg heller. Men det er liksom veldig greit og noe kjent og hjemmekoselig med å lese på forumet. Vi snakker stort sett samme språk, har litt forskjellige sykler (som vi er fornøyd med), og mange av oss har møttes og kjenner hverandre litt. Det er egentlig veldig verdifullt.
La oss ta vare på dette, ta vare på hverandre og det vi har her. Det trengs ikke lange utgreiinger, masse fine bilder eller elektroniske krumspring ala
@knutk 
. Litt hverdagslig synsing er helt innafor. Et lite "hei, jeg ser deg" er ofte veldig greit. Vi har alle noe å tilføre, hver på vår måte. Vi er en utrolig artig gjeng her som har masse kunnskap og visdom på forskjellige plan.
For å gjøre det enda mer klissete: Jeg er litt glad i dere alle