Ah, hvilken modell og kubikk var det på din da? Jeg vet ikke hva f.eks Krangnes Motor tar for en bruktmotor, de er vel en av få motorsykkelhuggerier i landet etter hva jeg har forstår, ihvertfall Trøndelags eneste.intruder wrote: ↑05 Mar 2022 20:56 Nå kan man snart se fram til bare veier igjen,blir nok kjøring litt uti april,sen påske betyr gjerne sen sesongdebut.
Regner med at du driver med litt skruing innimellom,her blir det i vekselvis ski og gåturer.
En kar i Grimstad hadde en kollisjonsskadet Intruder 750 1988 modell på Finn,snaut 30000 km og motoren var visst OK:skulle ha 5000 for den
Var rammeskakk så kanskje motorfestene hadde forskjøvet seg også,,,,,,fåglerna vet.
Men den ble fort solgt,og er vel ikke sikkert motoren hadde passet i ramma heller...
Her er jeg på startlinja til å omsider begynne å innrede man-cave i kjelleren, har 1,6 tonn avrettingsmasse, isopor og armeringsnett liggende. Men på vei til søppeldunken i går gikk plutselig begge beina 180 grader rett opp på holka, og en blodig og vond albue (og vond nakke, skulder og rygg) gjorde at det ble å se på TV fra sofaen i hele går. Bedre i dag, så jeg ble vel bare forslått.
Har ikke sett på sykkelen siden i høst, men må vel få ut fingeren etter hvert. Har hatt mer snø enn jeg kan huske siden 80-tallet i vinter, så man glemmer at man bare er 1 mnd fra sesongstart enda.
Må vel starte med å ettertrekke toppbolter, at det ikke er kompresjon som gjør at den innimellom nekter å starte. Må vel innhente ny tennpluggskabel, deretter står ny forgasser på lista, men det er nærmere 5000 det også. Coil 1500,- og 6000,- for ny stator. Eliminere en ting om gangen... Dette blei en dyr og vanskelig sykkel! Men må vel komme i mål til slutt.
Viragoen står vel startklar?
Ser det har kommet en Royal Enfield på forumet, det blir spennende å følge med på.