Mye stengte veier og oversvømte kjellere her etter over 60 mm nedbør...heldigvis lite her ...bra for en gammal stakkar med høstdepresjoner ....

Hehe, det blir nok håndmalt eller printa og laminert, vi får se.
Men tenk om aille bønder tenkt no son,da gikk vi konkurs på traktorstasjonTekumseh wrote: ↑08 Sep 2024 22:16 I går gikk dagen med på rydding, å handle inn mer til garasjen og måle ut og legge opp isospor og armering.
IMG_20240907_210248.jpg
Ferdig i 21-tia i går kveld.
Så ble det avretting i formiddag - 29 sekker avretting på 1,5 time tar på
IMG_20240908_122857.jpg
Traktorturen jeg skulle på i går, ble i dag. Fikk kappa ned treet, kjørt inn ved til besteforeldrene og en tallerken sodd og kaffe og bløtkake - hyggelig.
IMG_20240908_192249.jpg
1962 Bm 320 Buster, 1964 BM 320 Buster og min 1961 BM 425 Terrier - Fikk lufta alle sammen en tur på nytreska åker.
Takk for tips! Det skal jeg virkelig ta til etterretning - blir vel til helga at "rampa" skal støpes.kvase wrote: ↑11 Sep 2024 14:21 Noen ganger kan det være en fordel og ha en 45 graders knekk kant ved innskjøringa trenger ikke være mer en 3-4 cm for å spare støyp som knekkes av ved innskjøring.- har det selv-- Veit enkelt legger i vinkel gjerde som støpes fast også med påsveisa 45 graders armering fra knekken og inn i støypen -
Jo din Mancave ser veldig bra ut hilsen håntverkern (Tømrere)
Blir dessverre ingen hverken bar eller jacuzzi, har et lite barskap i den første mancaven, og det får holde. Usosial eremitt med vannskrekk får klare seg uten
Gitarforsterkerne står på rad 1 meter innafor den første døra, så det skal nok gå bra å bare åpne den og dra ei Rotmo-låt
Hehe, ja Rotmo får sagt det han. De to Busterne ble begge brukt i vårånna senest i fjor, en av de også i år. Hadde alle tenkt sånn hadde vi kanskej sluppet unna global oppvarming og den raske nedbrytingen av natur og ressurser. Uten at jeg er noen fanatist - jeg bygger jo og kjører fossilt og liker å ha det varmt i huset døgnet rundt og bruker mye strøm osv. Så jeg er ikke noe bedre enn alle andre. Men hadde vi kollektivt tatt et steg tilbake hadde kanskje verden sett annerledes ut... Jaja, 40.000 for et sett dekk til en stor ny traktor er ihvertfall ikke usannsynlig, faktisk billigintruder wrote: ↑11 Sep 2024 21:06Men tenk om aille bønder tenkt no son,da gikk vi konkurs på traktorstasjonTekumseh wrote: ↑08 Sep 2024 22:16 I går gikk dagen med på rydding, å handle inn mer til garasjen og måle ut og legge opp isospor og armering.
IMG_20240907_210248.jpg
Ferdig i 21-tia i går kveld.
Så ble det avretting i formiddag - 29 sekker avretting på 1,5 time tar på
IMG_20240908_122857.jpg
Traktorturen jeg skulle på i går, ble i dag. Fikk kappa ned treet, kjørt inn ved til besteforeldrene og en tallerken sodd og kaffe og bløtkake - hyggelig.
IMG_20240908_192249.jpg
1962 Bm 320 Buster, 1964 BM 320 Buster og min 1961 BM 425 Terrier - Fikk lufta alle sammen en tur på nytreska åker.
Ka koste så traktorhjul å bytt ? Ingen verdens ting du får godt nytt...
Før du skræmt mæ så gæli æ vart sjakk mattI tillægg ska du få kvantumsrabatt...
Fire dekk før niogtrædve tusen kron ?
Greitt og skål for traktorstasjon !![]()
fritt ætte`n Rotmo![]()
Begynner heldigvis å se enden på muring, støping og avretting, og gleder meg til å snekkere litt faktisk. Er ingen snekker, men dette blir overkommelig.