har også fått en Rogermikrofon som jeg ikke har tatt i bruk enda
Hverdagen har blitt en helt annen ...er ikke riktig så " amper i `ummret " som Trond Viggo Torgersen sa på TV !
Men er lei min 73-dje vinter
Ha det bra Pål !
Det er bra at det finnes noe hjelp for oss i Hæ-klubben.intruder wrote: 30 Jun 2025 18:37 Smarttelefonen med justering av Phonak høreapparater måtte til byen for justering så da satt jeg der med skjegget i postkassa til jeg i dag traff en som viste meg hvordan en kan justere styrken på selve apparatet...
så da er det OK ei stønn att![]()
hilsen en novise på flatbygdene , så blir det litt mindre hæ igjen ei stund![]()
Ja det er noe styr, men som jeg sier, alle sportsmodeller har en del ekstrautstyr, og vi har det bl.a. i øra @intruder .intruder wrote: 02 Dec 2025 14:56 Oss hæ-ere imellom ---
nå skal du høre.![]()
Etter mye trøbbel med høreapparatene i det siste har ØNH Gjøvik samt fått sendt et av apparatene på service / reparasjon i Oslo har jeg nå en helt ny hverdag![]()
Hjemmesykepleien har jo et tilbud men er vanskelige å få tak i , de har nok å gjøre ellers så klart .
Hørselshemmedes forening har likepersoner som skifter filter for de trengende en gang i måneden på Frivillighetssentralen...kunne sikkert gjøre dette selv også men hyggelig å treffe likesinnede til kaffekos attpå![]()
Ha en god jul og vinter og håper ditt hørselsproblem fortsatt er å leve med !![]()
![]()
Palma wrote: 02 Dec 2025 15:48Ja det er noe styr, men som jeg sier, alle sportsmodeller har en del ekstrautstyr, og vi har det bl.a. i øra @intruder .intruder wrote: 02 Dec 2025 14:56 Oss hæ-ere imellom ---
nå skal du høre.![]()
Etter mye trøbbel med høreapparatene i det siste har ØNH Gjøvik samt fått sendt et av apparatene på service / reparasjon i Oslo har jeg nå en helt ny hverdag![]()
Hjemmesykepleien har jo et tilbud men er vanskelige å få tak i , de har nok å gjøre ellers så klart .
Hørselshemmedes forening har likepersoner som skifter filter for de trengende en gang i måneden på Frivillighetssentralen...kunne sikkert gjøre dette selv også men hyggelig å treffe likesinnede til kaffekos attpå![]()
Ha en god jul og vinter og håper ditt hørselsproblem fortsatt er å leve med !![]()
![]()
Neste år er det på planen at jeg skal chippes opp og, da får jeg lagt inn CI (Cochlea implantat) det blir spennende, og visst nok en ny hverdag. Spørs om jeg kommer til å høre for mye![]()