Folkens,
Det er omsider kommet ut en ny versjon av forumet.
Planlegger oppdatering i morgen tirsdag, eller onsdag. Må sjekke at alle tilleggene virker først. Jeg har ikke satt noe bestemt tidspunkt, men det vil bli ca midt på dagen, da forumet likevel er i arbeidstiden til de fleste og følgelig lav aktivitet/posting. (Jada, skjønner at folk "surfer", men må man, så må man). Har jo alltid beregnet ca 2 timer, men ofte går det raskere, da webhost har backup, så jeg slipper å gjøre det lokalt.
Uansett, i morgen eller onsdag blir forumet nede 1-2 timer på dagen.
Den.vanlige meldingen "Vi oppdaterer" vil da bli det dere møter ved besøk når jeg holder på.
Ny oppdatering planlagt
- Bikeridr
- Geocache General
- Posts: 5166
- Joined: 08 Oct 2015 09:28
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
- Contact:
Re: Ny oppdatering planlagt
Det ser ikke ut til at jeg rekker oppdateringen likevel. Jeg reiser ut i morgen tidlig og kom ikke i mål med grundig sjekk av tilleggene.. Satser på oppdatering i midten av juni. Har "låst" php-versjonen hos webhost, så skal ikke forstyrre gjeldende versjon før langt uti august.
Dere får beskjed en dag eller to før jeg foretar oppdateringen.
Dere får beskjed en dag eller to før jeg foretar oppdateringen.
- ole m.
- Posts: 1495
- Joined: 09 Nov 2006 18:07
- MC: KTM 1290 Super Adventure R - 2021
KTM 400 EXC - 2011
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 690 Rally - 2008
KTM 950 Adventure S - 2004
Montesa Cota 315R - 2001
BMW R100GS - 1994
Moto Guzzi Quota 1000 - 1992
Yamaha YZ 490 (T) - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 (K) - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Moto Guzzi V 1000 SP - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Suzuki RM 250 X - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974 - Location: Oslo
Re: Ny oppdatering planlagt
Takk for at du holder forumet i gang, Bikridr! 
- intruder
- Posts: 5109
- Joined: 03 May 2016 15:42
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
- Location: Brumunddal
- Contact:
Re: Ny oppdatering planlagt
Takk for jobben du gjør ... begynner få smerter i armer og håndledd når jeg kjører så blir kanskje salg snart ...
God sommer
God sommer