JLafton's Blogg. Åpning av Suleskarsveien
Re: JLafton's Blogg. Åpning av Suleskarsveien
Da er jeg så å si ferdig pakket for tur. Og ruten er finpusset og klar på gpsen. Første overnatting blir på Velemoen camping ved Haukligrend. Om noen vil følge, så kommer det link på tracking ved avreise i morgen 
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: JLafton's Blogg. Åpning av Suleskarsveien
Da setter jeg igang .
https://locatoweb.com/shr/single/0553359305
https://locatoweb.com/shr/single/0553359305
Re: JLafton's Blogg. Åpning av Suleskarsveien
Dagens kjøring er unnagjort. Det ble mange fantastisk fine strekningen. Dessverre med en god del nedbør fra jeg entret Telemark. Har nå kommet meg godt ned i Halvlitere jeg kjøpte på Spar samt burgeren fra varmdisken.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: JLafton's Blogg. Åpning av Suleskarsveien
Ser jo ut som du har funnet deg en «naturnær» overnatting. Nå gjelder det jo bare å sove så lenge i morra at du våkner til godværetJLafton wrote: 20 May 2026 18:16 Dagens kjøring er unnagjort. Det ble mange fantastisk fine strekningen. Dessverre med en god del nedbør fra jeg entret Telemark. Har nå kommet meg godt ned i Halvlitere jeg kjøpte på Spar samt burgeren fra varmdisken.
Så er det jo hyggelig for oss som skal på HPR neste uke, at du tar en for laget denne helga mht været
Sol i morra, så god tur videre!
Re: JLafton's Blogg. Åpning av Suleskarsveien
Helt grei hytte her ved Haukligrend
Ser det skal letne utover formiddagen i morgen, så det gledes. Har en liten kjøretur før jeg står klar ved bommen opp mot Suleskar, så litt regn får jeg tåle
Om værmelding stemmer blir det nok en ganske lang etappe i morgen også. Er det greit vær er planen å campe igjen i nærheten av Voss.
Skulle gjerne vært med på HPR jeg også. Men er dessverre noen andre planer i veien
Ser det skal letne utover formiddagen i morgen, så det gledes. Har en liten kjøretur før jeg står klar ved bommen opp mot Suleskar, så litt regn får jeg tåle
Om værmelding stemmer blir det nok en ganske lang etappe i morgen også. Er det greit vær er planen å campe igjen i nærheten av Voss.
Skulle gjerne vært med på HPR jeg også. Men er dessverre noen andre planer i veien
Re: JLafton's Blogg. Åpning av Suleskarsveien
Gårsdagen startet veldig fuktig. Varte frem til jeg var ett godt stykke over Suleskarsveien, etter det ble det fantastisk vær. Ble faktisk så varmt som 20c noen steder. Jeg avsluttet turen i Fevik. Ble litt mer standsmessig overnatting i natt.
Dessverre var det altfor mange bobiler over Suleskarsveien
Dessverre var det altfor mange bobiler over Suleskarsveien
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.