JLafton's Blogg. Åpning av Suleskarsveien

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
JLafton
Posts: 619
Joined: 23 Oct 2015 19:20

Re: JLafton's Blogg. Åpning av Suleskarsveien

Post by JLafton »

Da er jeg så å si ferdig pakket for tur. Og ruten er finpusset og klar på gpsen. Første overnatting blir på Velemoen camping ved Haukligrend. Om noen vil følge, så kommer det link på tracking ved avreise i morgen :D
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
JLafton
Posts: 619
Joined: 23 Oct 2015 19:20

Re: JLafton's Blogg. Åpning av Suleskarsveien

Post by JLafton »

Dagens kjøring er unnagjort. Det ble mange fantastisk fine strekningen. Dessverre med en god del nedbør fra jeg entret Telemark. Har nå kommet meg godt ned i Halvlitere jeg kjøpte på Spar samt burgeren fra varmdisken.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Borg
Posts: 1940
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: JLafton's Blogg. Åpning av Suleskarsveien

Post by Borg »

JLafton wrote: 20 May 2026 18:16 Dagens kjøring er unnagjort. Det ble mange fantastisk fine strekningen. Dessverre med en god del nedbør fra jeg entret Telemark. Har nå kommet meg godt ned i Halvlitere jeg kjøpte på Spar samt burgeren fra varmdisken.
Ser jo ut som du har funnet deg en «naturnær» overnatting. Nå gjelder det jo bare å sove så lenge i morra at du våkner til godværet :)
Så er det jo hyggelig for oss som skal på HPR neste uke, at du tar en for laget denne helga mht været :thumleft

Sol i morra, så god tur videre!
JLafton
Posts: 619
Joined: 23 Oct 2015 19:20

Re: JLafton's Blogg. Åpning av Suleskarsveien

Post by JLafton »

Helt grei hytte her ved Haukligrend :D
Ser det skal letne utover formiddagen i morgen, så det gledes. Har en liten kjøretur før jeg står klar ved bommen opp mot Suleskar, så litt regn får jeg tåle :)

Om værmelding stemmer blir det nok en ganske lang etappe i morgen også. Er det greit vær er planen å campe igjen i nærheten av Voss.

Skulle gjerne vært med på HPR jeg også. Men er dessverre noen andre planer i veien :(
JLafton
Posts: 619
Joined: 23 Oct 2015 19:20

Re: JLafton's Blogg. Åpning av Suleskarsveien

Post by JLafton »

Gårsdagen startet veldig fuktig. Varte frem til jeg var ett godt stykke over Suleskarsveien, etter det ble det fantastisk vær. Ble faktisk så varmt som 20c noen steder. Jeg avsluttet turen i Fevik. Ble litt mer standsmessig overnatting i natt.

Dessverre var det altfor mange bobiler over Suleskarsveien :roll:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply