Pre-sommer 18-21 Juni 2026

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3349
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2024 Trophy Edition

Re: Pre-sommer 18-21 Juni 2026

Post by Kant1 »

Flott tiltak,
som jeg gjerne hadde blitt med på, om det var en helg det passet, men det er litt seint å kansellere Grus & Gourmet nå :D

Får håpe dere får det like hyggelig, og har like fint vær som det vi skal ha på G&G :thumleft :thumleft


beste hilsen
Onkel O
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
Borg
Posts: 1938
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Pre-sommer 18-21 Juni 2026

Post by Borg »

Spiritofwinter wrote: 19 May 2026 13:19 Etter at sjefen på jobb har bekreftet at det ikke blir noe jobbtur i uke 25 og sjefen hjemme har sagt ok, så tenker jeg vi låser denne for en Pre-sommer tur i området Nordfjord og Sunnmøre :)

Det vil si vi kjører følgende løp:
Torsdag 18. Juni: Oppmøte på hytta i Stryn, dere får adresse etter hvert.
Fredag 19. Juni: Vi kjører en fin, ny runde i Nordfjord og litt ned mot Sunnfjord, litt væravhengig, men har alternativ.
Lørdag 20. Juni: Vi kjører en runde på Sunnmøre, noe er kjørt på tidligere pre-høst og noe er nytt.
Søndag 21. Juni: Vi pakker sammen på hytta, kjører sørover retning Sognefjorden, rute blir valgt etter været. Jeg snur nordover igjen når vi kommer til Sognefjorden og tilreisende finner seg en fin tur hjemover igjen.

Hytta har 8 soveplasser før man må begynne å ligge vel intimt, det vil si meg+7 stk.
Nå ser det ikke ut som det blir et problem med tanke på interessen så langt, men der er evt flatt utenfor om man vil rigge opp alternativ overnatting og været er bra.

En ting som er verdt å vite om, mine foreldre bruker også hytta på det jamne og de har en hund som er veldig lite alergivenlig, så er det noen som har alergi mot hund så kan det bli et problem. Men det virker på det jamne som om det er flere med hund enn med alergi her inne.

Ut fra det jeg har skjønt så har følgende mulighet nesten uansett:
@Borg
@ojda
@haakeik
@ashland

Kom gjerne med bekreftelse dere som er nevnt her og evt andre som det passer for så vi får en liste over de som både ønsker og kan bli med.
Så bra!
Dato har allered vært holdt av i jobbkalenderen et par uker nå så jeg er klar:)
JLafton
Posts: 619
Joined: 23 Oct 2015 19:20

Re: Pre-sommer 18-21 Juni 2026

Post by JLafton »

Dette høres veldig interessant ut :D
Jeg er litt usikker på om jeg er iland fra jobb, men jeg tror det.
Så er det mulig å sette seg på kanskje ?
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9416
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Pre-sommer 18-21 Juni 2026

Post by ojda »

Jeg kan heller ikke gi noen garanti for deltagelse 🫣
Avslutter gammelt arbeidsforhåld 13/6, men har søkt om jobb for å passe på 'gammel byggmasse' fram til Statsbygg overtar.
Det er rett rundt hjørnet at vi får vite hvem som får jobbene, samt turnusplan.

Så foreløbig er jeg en: Veldig interesert-uten garranti for deltagelse.

Gir beskjed straks jeg får vite 👍
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Ambro
Posts: 550
Joined: 07 Oct 2015 08:57
MC: BMW R1250 GS -19
Suzuki DR 650 RSE -94

Re: Pre-sommer 18-21 Juni 2026

Post by Ambro »

Må sjekke med sjefen i morgen, men tror i utgangspunktet at dette skal gå ann. Melder tilbake asap.
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2826
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Pre-sommer 18-21 Juni 2026

Post by ashland »

Jeg stiller, tipper det burde gå fint å booke inn ett par dager fri fra jobb😃
fun is not a straight line
User avatar
mekkern
Posts: 5516
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Pre-sommer 18-21 Juni 2026

Post by mekkern »

Hvis jeg er på de kanter (har ferie) så kommer jeg,men har eget hus jeg da... :lol:
User avatar
haakeik
Posts: 371
Joined: 02 Mar 2016 12:35
MC: BMW R1200GS TB
Moto Guzzi Stelvio NTX 1200 (solgt)
Triumph Trident 750 (solgt)
Honda VFR 800 (solgt)
Location: Asker

Re: Pre-sommer 18-21 Juni 2026

Post by haakeik »

Jeg kommer også :D
User avatar
Ambro
Posts: 550
Joined: 07 Oct 2015 08:57
MC: BMW R1250 GS -19
Suzuki DR 650 RSE -94

Re: Pre-sommer 18-21 Juni 2026

Post by Ambro »

Fri godkjent på jobb, er med. :thumleft
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1902
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Pre-sommer 18-21 Juni 2026

Post by Spiritofwinter »

Tenker vi tar en liten oppsummering når vi kommer til HPR neste uke, de fleste ser ut til å være med der også.
Post Reply