@haakeik litt skeptisk... Dvs 3M representant sa det måtte være polyuretan basert for permanent løsning... Men kan nok funke
@Spiritofwinter samme konklusjon som meg... Og tubliss er jo også en løsning som ikke har returmulighet (ref ekstra hull i felgen)
Fikk hentet Africa Twinen idag. Bor jo i Hyggen utenfor Drammen og ikke vet jeg hva alle bypakker for ekstra kollektiv trafikk brukes til, men første buss om morgenen var kl 10:14 og gange i ca 25 min fra nærmeste holdeplass til MCO.
Dog hyggelig regning med kun slangebytte og dekkomlegg pga hull i slangen.(348,- for slange så åpenbart er ikke motorsykkeldekk.com billigst lenger). Styrker uansett min teori om nødstoppen. Ingen grunn til at ABS skulle slå ut på tørr asfalt med supergrep.. Medmindre dekket skled på felgen og strakk slangen... Når dekket sklir på felgen oppfattes det vel av ABS som om det var en grusflekk...
Du verden så deilig å tilbakelegge på sekunder med MC det jeg brukte lang tid på å gå. Hvilken frihet! MC-Zen gjenopprettet!
Tok bare med hjelm, jakke, ryggskinne og hansker så kjapp tur hjem, vente et par timer til regnfronten passerte og handling av hvitvin med Falanghina druen på Liertoppen, som jeg kan bekrefte er frisk og god til både ostesmørbrød og chips
Så et program (Smaken av Italia med Stanley Tucci, ligger på NRK) om denne druen som nesten var utryddet pga at den var så liten og sur, men dette kan være ideelt for å lage frisk hvitvin hvis man litt den modne litt lenger.. Anbefales, floral og frisk på terrassen med et par isbiter