Kjøreklær for sommervarmen?
-
Svein_H
- MC: 2009 Suzuki DL650A V-Strom med diverse tilbehør. Min første MC.
Re: Kjøreklær for sommervarmen?
@Bikeridr Takk for tipset om klesmerker, det skal sjekkes opp.
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Samme her-men greier å drifte en 1.5 timer på batteriene mine. ellers så bruker jeg vifter for det det er verdt "ut i guds frie natur" selv om Tyskerne legger beslag og griser ned det meste nå. bedre høst og vår-temp og roligere.Svein_H wrote: 18 Jun 2026 18:09
Jeg liker helst å fricampe, så tilgang til 230V er utelukket. Prøver å være selvberget og ikke legge igjen noe annet enn hjulspor på min vei, så bobil-/campingplasser er absolutt siste utvei. Men det tar vel ikke lang tid før det også blir forbudt...
-
Svein_H
- MC: 2009 Suzuki DL650A V-Strom med diverse tilbehør. Min første MC.
Det er som regel noen få utskudd som ødelegger for alle andre, og det er trist. Noe av det verste syns jeg er apper som Park4night o.l., hvor hvem som helst kan legge inn plasser og helt uten kildekritikk, da strømmer det på med utenlandske (ikke bare tyske) bobilturister, og før man vet ordet av det popper det opp et skilt med "No camping"...mekkern wrote: 18 Jun 2026 22:14Samme her-men greier å drifte en 1.5 timer på batteriene mine. ellers så bruker jeg vifter for det det er verdt "ut i guds frie natur" selv om Tyskerne legger beslag og griser ned det meste nå. bedre høst og vår-temp og roligere.Svein_H wrote: 18 Jun 2026 18:09
Jeg liker helst å fricampe, så tilgang til 230V er utelukket. Prøver å være selvberget og ikke legge igjen noe annet enn hjulspor på min vei, så bobil-/campingplasser er absolutt siste utvei. Men det tar vel ikke lang tid før det også blir forbudt...
Er helt med på vår- og høstturer, da er det som du sier bedre temperaturer og litt færre utenlandske bobiler på veiene. Men nå er vi litt OT her!