Har aldri satt bein eller hjul der , mailet og avventer svar ..
Bompenger
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Re: Bompenger
De droppet kravet på en vennlig måte og skyldte på kamera og diverse ! 
Hehe, ja hvem drar på biltur helt til Tromsø med en Yaris når man bor sentralt på østlandet
Shadowen din er nok mer komfortabel enn den
Shadowen din er nok mer komfortabel enn den
- Tekumseh
- MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing - Location: Steinkjer
Har opplevd det samme da det var en svart Passat med samme regnr (dansk) som passerte daglig et sted på Østlandet. Tok bilde av min hvite Toyota og det ble slutt på maset.
Likedant parkeringshuset under kjøpesenteret her i byen på vinters tid. Fikk 4 regninger i vinter, da jeg heldigvis hadde kjørt bomvei etterpå alle ganger og hadde bevis på at jeg var ute av parkeringa.
Yaris til Tromsø hadde gått fint ja. Bruker veldig lite på mila og slipper å stoppe å lade
Likedant parkeringshuset under kjøpesenteret her i byen på vinters tid. Fikk 4 regninger i vinter, da jeg heldigvis hadde kjørt bomvei etterpå alle ganger og hadde bevis på at jeg var ute av parkeringa.
Yaris til Tromsø hadde gått fint ja. Bruker veldig lite på mila og slipper å stoppe å lade
Kjørte en Opel Corsa en gang fra Fredrikstad til Lillehammer. Hadde øresus i flere dager etterpå og jeg har vel aldri blitt mer sliten av å sitte på rævaTekumseh wrote: 30 Jun 2026 09:37 Har opplevd det samme da det var en svart Passat med samme regnr (dansk) som passerte daglig et sted på Østlandet. Tok bilde av min hvite Toyota og det ble slutt på maset.
Yaris til Tromsø hadde gått fint ja. Bruker veldig lite på mila og slipper å stoppe å lade![]()