Denne feilmeldingen får jeg under "Brukerkontrollpanel" "Profil" og trykker på "Rediger kontoinnstillinger"
99,98% ferdig oppdatert
- JRO
- MC: 2025 BMW R 1300 GS.
2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
2016 Ducati MTS 1200 Enduro.
2013 Ducati MTS 1200
1981 Kawasaki KZ 1300 - Location: Kongsberg
Re: 99,98% ferdig oppdatert
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Ok, ser ut til å være noe krøll med den norske språkpakken. Prøv å skift til engelsk igjen. Gjør så de endringene du har gjort i andre tilleggene og deretter bytt tilbake til norsk.JRO wrote: 02 Jul 2026 11:14 Denne feilmeldingen får jeg under "Brukerkontrollpanel" "Profil" og trykker på "Rediger kontoinnstillinger"
Skjermbilde 2026-07-02 111349.jpg
- Bikeridr
- Geocache General
@JRO
Jeg sjekket "baikreidar" sin konto. Definitivt noe med norsk språkpakke.
Fikk samme melding, så jeg forandret til engelsk og kom meg inn der. Deretter virka det å bytte tilbake til norsk. Skal sende en "ticket" til support på phpbb sitt forum.
Jeg sjekket "baikreidar" sin konto. Definitivt noe med norsk språkpakke.
Fikk samme melding, så jeg forandret til engelsk og kom meg inn der. Deretter virka det å bytte tilbake til norsk. Skal sende en "ticket" til support på phpbb sitt forum.
- Bikeridr
- Geocache General
Logoen satser jeg på kommer opp i morgen.
Må "tweake" den litt, slik aat jeg slipper å hardcode 12 filer (3 i hvert av de 4 stilene vi har).
Dette gjør det litt lettere for meg ved hver oppgradering. Så dere får bare leve med "phpbb" oppe til venstre et døgn ekstra.
Videre, venter fortsatt på et fornuftig svar fra phpbb support ang problemet @JRO flagget.
Må "tweake" den litt, slik aat jeg slipper å hardcode 12 filer (3 i hvert av de 4 stilene vi har).
Dette gjør det litt lettere for meg ved hver oppgradering. Så dere får bare leve med "phpbb" oppe til venstre et døgn ekstra.
Videre, venter fortsatt på et fornuftig svar fra phpbb support ang problemet @JRO flagget.
- Bikeridr
- Geocache General
Sånn, nå begynner det å nærme seg.
Logoen vi har hatt, er oppe på standard stil.
Vi har jo hatt to logoer.
Denne:
Og denne: Det er 3 forumbrukere som bruker "Platinum" og som har hatt den nederste logoen.
Det er også 2 som bruker "Dark style", som tidligere ikke har hatt noen logo. Hvilken foretrekker dere? Jeg kan nok tweake fargene på de to logoene, så om noen har forslag, så kom med innspill.
Ja og ang språkproblemer, så har ikke phpbb svart riktig ennå..
Logoen vi har hatt, er oppe på standard stil.
Vi har jo hatt to logoer.
Denne:
Og denne: Det er 3 forumbrukere som bruker "Platinum" og som har hatt den nederste logoen.
Det er også 2 som bruker "Dark style", som tidligere ikke har hatt noen logo. Hvilken foretrekker dere? Jeg kan nok tweake fargene på de to logoene, så om noen har forslag, så kom med innspill.
Ja og ang språkproblemer, så har ikke phpbb svart riktig ennå..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Bikeridr
- Geocache General
Private meldinger i kontrollpanelet på norsk har tydeligvis også vondt i viljen sin. Sender en "ticket" på det også.
- Bikeridr
- Geocache General
Da skal logoer være oppdatert under alle stiler vi har tilgjengelig.
Har fortsatt ikke fått svar på problemene med norsk språk i kontrollpanelet, men kommer med statusoppdatering når/hvis jeg får svar.
Har fortsatt ikke fått svar på problemene med norsk språk i kontrollpanelet, men kommer med statusoppdatering når/hvis jeg får svar.
- Bikeridr
- Geocache General
Fikk omsider svar fra phpbb angående den norske språkpakken.
Skal se i morgen hvor mye arbeid det er å fikse. Forhåpentligvis vil jeg få dette opp og gå etterhvert, men jeg kan ikke gi noe tidsperspektiv på det.
Tenker også å få oversatt "Recent Topics". Er bare noen hundre linjer med kode å gå igjennom, i motsetning til hele forumet med over 10 000 kodelinjer bare i språkmodulen.
Skal se i morgen hvor mye arbeid det er å fikse. Forhåpentligvis vil jeg få dette opp og gå etterhvert, men jeg kan ikke gi noe tidsperspektiv på det.
Tenker også å få oversatt "Recent Topics". Er bare noen hundre linjer med kode å gå igjennom, i motsetning til hele forumet med over 10 000 kodelinjer bare i språkmodulen.