Takk, takkintruder wrote: 08 Jul 2026 11:26 For meg ser det ut til at du skal mønstre på i Bodø i mårra (?)![]()
God tur !
Jeg håper nå du tar feil om påmønstringen, for jeg har fått billett til Kristiansund
Takk, takkintruder wrote: 08 Jul 2026 11:26 For meg ser det ut til at du skal mønstre på i Bodø i mårra (?)![]()
God tur !
Så bare på Marine Traffic hvor skuta var nå og beregnet kanskje speedbåthastighet sørover uten stans ...
Med ' "avhendet" til Kong Neptun', mener du da at du har kastet det overbord?Bikeridr wrote: 28 Jul 2026 15:16 Sånn da er det utført 3 ting, som bare gir en feelgood-følelse.
1) "Avhendet" til Kong Neptun en totalt ubrukelig kapselkaffemaskin.
2) Slettet og fjernet LinkedIn-kontoen.
3) "Avhendet" til Kong Neptun en oppbrukt laptop.
Så nå slipper jeg mer spæmm fra LinkedIn og Kong Neptun kan surfe på nett med en sjøsterk kaffe, om han vil![]()
'ikke flyter.' - hehehe - ute av øye, ute av sinn?Bikeridr wrote: 29 Jul 2026 16:22 @Gielas hmm, tja.. Man kan vel ikke direkte innrømme noe sånt, i tilfelle Greta Tunberg leser her.
Men vi kan vel fastslå at Asus Laptop ikke flyter. Selv uten harddisk
Det gjør forøvrig ikke Chef Matteo kapselkaffemaskin heller![]()
Jeg driver jo dette helt frivillig og av egen interesse, så har valgt å bære kostnadene og vedlikeholdet selv. Da uten medlemsavgift eller doneringstigging. Finnes jo andre norske mcforum som er veldig aktiv med å fremheve donering, og det trenger vi ikke her.intruder wrote: 29 Jul 2026 16:30 Tenker litt på å støtte drifta av forumet igjen ... men husker selvsagt ikke Vippsnummer og slikt men ingen får vel for mye bakoversveis om du legger ut dette sånn innimellom !
![]()
![]()
Jeg for min del setter svært stor pris på din rolle i forumet for tiden! Kult at du har interesse av dette i tillegg til skipsmotorer. jeg bøyer meg i olja.Bikeridr wrote: 29 Jul 2026 18:31Jeg driver jo dette helt frivillig og av egen interesse, så har valgt å bære kostnadene og vedlikeholdet selv. Da uten medlemsavgift eller doneringstigging. Finnes jo andre norske mcforum som er veldig aktiv med å fremheve donering, og det trenger vi ikke her.intruder wrote: 29 Jul 2026 16:30 Tenker litt på å støtte drifta av forumet igjen ... men husker selvsagt ikke Vippsnummer og slikt men ingen får vel for mye bakoversveis om du legger ut dette sånn innimellom !
![]()
![]()
Jeg hadde jo kunnet inngått en reklameavtale, men siden jeg selv hater all søpla som forstyrrer innholdet, så vil det ikke falle meg inn å synke så dypt![]()
Definer "ganske dyrt"Jompa wrote: 29 Jul 2026 23:14 Nå ble jeg litt nysgjerrig, hva koster det egentlig å drive et forum som dette?
Domene, vedlikehold, oppdateringer mm.
Fra " et annet forum " har jeg inntrykk av at det er ganske dyrt.
Har selv donert endel hundrelapper oppigjennom årene der.
Spørs om ikke det skulle la seg arrangereintruder wrote: 07 Aug 2026 13:25 OM du skulle være i nærheten av meg kan vi gjerne treffes iløpet av Norgesferien din !![]()