Har vært brukt til parkering for tung MC, Yamaha TDM850, og Ducati Multistrada 1200.
Fabrikat Biltema. Relativt lett å få motorsykkel av og på støtta.
Prisen er en sixpack med Aas fatøl.
Trolig ikke egnet for transport (tilhenger varebil osv.). Da er det sikkert bedre med sånne som har klemmer inn på sidene på framhulet.
Selges, støtte for fronthjul - SOLGT
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Selges, støtte for fronthjul - SOLGT
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Galilee on 05 Aug 2026 09:24, edited 3 times in total.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Re: Selges, støtte for fronthjul
Glemte å si den befinner seg i Horten.
Evt. levering andre steder må avtales.
Evt. levering andre steder må avtales.
--
- Hunter S. Thompson
- Hunter S. Thompson
- JRO
- MC: 2025 BMW R 1300 GS.
2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
2016 Ducati MTS 1200 Enduro.
2013 Ducati MTS 1200
1981 Kawasaki KZ 1300 - Location: Kongsberg
Jeg kan tenke meg å kjøpe den, skal jeg komme med en Aas fatøl sixpack eller ønsker du en tilsvarende sum Vippset til deg. 
Jeg har to av disse og bruker dem mye på henger, funker veldig bra (selv om jeg i det siste også har stroppet fast disse og ikke bare sykkelen). Samtidig så selger vel ikke Biltema disse lenger?Galilee wrote: 04 Aug 2026 20:25 Har vært brukt til parkering for tung MC, Yamaha TDM850, og Ducati Multistrada 1200.
Fabrikat Biltema. Relativt lett å få motorsykkel av og på støtta.
Prisen er en sixpack med Aas fatøl.
Trolig ikke egnet for transport (tilhenger varebil osv.). Da er det sikkert bedre med sånne som har klemmer inn på sidene på framhulet.
IMG_6316.JPG
IMG_6315.JPG
Så kjør på @JRO Vil nok ikke angre
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Har en slik montert både på løftebordet og i mc-hengeren funker helt fint.