Kjørehansker

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Men du brap... Nå skal jo toll + frakt + moms legges til også da, og da blir det kanskje ikke så billig allikevel :)
R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Post by R »

Jeg venter fortsatt på linker til norske nettbutikker... Eller tips om butikker i osloområdet som selger racinghansker....

?!?!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Venter fortsatt ? Linkene ligger jo her og det har de gjort ganske lenge.
R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Post by R »

Gixxerman wrote:Venter fortsatt ? Linkene ligger jo her og det har de gjort ganske lenge.
Elendig... Hvordan skal jeg finne noen som selger racinghansker blant 10 000 linker? hVORFOR TROR DU JEG SPØR gIXXER?? :? Spør spesifikt etter norske sjapper med racinghansker, ikke hvilke sjapper som selger alt mulig rart og som muligens har racinghansker.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Les nå hva som står der da, eller så får du bruke google som alle andre. Hvordan tror du jeg har skaffet meg komplett kjøreutstyr nå da. På egenhånd...
R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Post by R »

Glem det... Jeg spør etter om folk vet om nnorske nettsider hvor dem selger racinghansker, ikke hundreogørten linker til alt mulig. Om det er problemattisk så bør du holde deg unna tråden as... Har jo selvfølgelig googlet uten å finne noe nevneverdig, derfor jeg spør vettu! :wink:
User avatar
brap
Posts: 254
Joined: 17 Jul 2005 01:02

Post by brap »

Dainese lager bra hansker, se http://dainese.it/eng/store_locator.asp
A* er også bra, importeres av Colbjørnsen, http://colbjornsen.no/forhandlere.asp
il4
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Sorry om jeg kanskje var litt for direkte, men Jeco har Dainese og litt til om du er interessert. Er da bare å ta turen innom også så ser du jo fortere hva de har :-k
User avatar
FemIce
Posts: 521
Joined: 27 Nov 2005 12:25
MC: Lille-V, 2004 mod
Location: Oslo-området
Contact:

Post by FemIce »

Gixxerman wrote:Kjøpte Halvarsson Rex idag, og må bare si: Ikke kjøp dem ! Helt jævelig å ha på. Skikkelig stive, så jeg føler meg skikkelig forkrøplet :? Karen i sjappa sa til meg at de blir bedre over tid og bruk. Har sittet ganske lenge med dem og nærmest drevet finger yoga. Blir faen ikke bedre, og jeg blir bare dritsliten i henda. Skal bytte imorgen, for dette var skuffende. En annen ting er jo at jeg trodde at hele hansken var i skinn, men det er den ikke. På undersiden, der man som regel vil lande, er det enkelte felter med skinn, og resten keprotec.
Konklusjon: De ser kule ut ovenpå, men skal man la det bestemme eller funksjonalitet ? Jeg skal sjekke nettet nå og se om jeg finner noen feite AXO hansker istedenfor, i 100% skinn.
Gubben har noen lignende og de trengte litt innkjøringstid... og en regnskur...

Men du kjenner selv om de er veldig feil..


Har du sett på mc-oslo sine sider eller vært i butikken i Oslo?

Når det gjelder hansker så kjøper vi som oftest de i Skinnbutikken Hansson Skinn & MCkläder AB i Sverige. Billigere enn i Norge!
Vi er litt hanskofile og handler vel et par par i året...
Har flere fra Halvarson som jeg er veldig fornøyd med.

Er hanskene litt stive så kan du prøve å ta de på deg og gni de inn med skinnfett. Gni det godt inn og la de ligge litt og så tørker du av overskuddsfettet. Viktig så ikke de blir glatte inni. Men det gjør skinnet mykere og mer behagelig hvis hanskene er litt stive. Og så tåler de en liten regnskur også.

-FemIce-
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Post by TheDuke2 »

Jeg har ett par Halvarsson Speed som jeg er fornøyd med ,de er ikke sånne fancy med carbon og stash ,men de er solide og behagelige :)
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Post by Desmo-Dude »

2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Post Reply