trenger hjelp av folk med arfaring!

Prat om lett MC.
chopperen
Posts: 175
Joined: 18 Feb 2006 18:25

Post by chopperen »

Hawken wrote:Jeg bare påpeker at man trenger ikke en reedventil for å få en "grei" RS, holder helt greit med å ta CDI sperra..

Tipper at trådstarter heller vil høre et tips en gang for mye, enn en gang for lite, så ikke klag over at jeg legger ut mine tips :wink:
dine tips? mine tips mener du vel, og nicket mitt som har har brukt i flere år har faktisk også tatt! hærmegås! :lol:

(litt sarkastisk, men det tåler du vel?) ja sjønner.. men bare litt tidi at du skriver akkurat det jeg nettopp skrev..
Nå: Yamaha Dragstar XVS 125
x: Hyosung sense 50ccm (små trimma)
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

Ugh, din lille rakker :P

Til trådstarter: MX duger helt greit uten CDI, kanskje noe å vurdere uansett? :)
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
gryn_cr80
Posts: 96
Joined: 15 Dec 2005 19:30

Post by gryn_cr80 »

nai eg vet ikkje helit hva sykkel eg vil ha..
har litt lust på derbi gpr 125 nude..? positivt`/netativt om denne?
polaris 700 sportsman, goped,honda cr 80. thump minicrosser 110cc:p(fun) Aprilia Rs 125 1997 model:d
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

En jeg kjenner prøvde den i helga, men han synes ikke den var spesiellt sprek.
Ikke skyt meg hvis det er feil, jeg bare viderebringer info :P
lovebikes
Posts: 8
Joined: 28 Apr 2005 19:09

Post by lovebikes »

chopperen wrote:
gryn_cr80 wrote:gasgas har en supermotard 125 og en offroad..
men har bare tenkt litt og eg vil kjøre orginalt så lenge eg klare og holde meg :twisted: så 4 takt er egentlig utelukket.
den nye Husqvarna røde og kvite er RÅ!
motoren i aprilia mx 125 er den same som i aprilia rs 125 og den testa di i BIKE og da sa di att motoren var hakkete og elendig i blombet utgave1 så då tenker eg ikkje de blir aprilia.vet du om andre sm så er brukbare så bare si i frå. finner ikkje så mye annet en husqvarna som er skikkeli intresant! 8)
motoren i rs skal være grei nok den, hvis du bytter til reed ventil og klippet ledningen i cdien( skal da ha omtrent 22hk har jeg hørt) og ledningen i cdien skal gi bedre drag i mellomregisteret. jeg har aldri kjørt aprilia som lett mc, så jeg kan ikke utale meg mer enn akkurat dette egentlig. annet enn at aprilian klarer å dra på alle 6girene noe ingen? andre hvertfall racing sykler klarer, og har høyeste toppfart? ublombert..
Tull! Nsr'n min drar på alle gira og er kun uplombert. gjør rett i overkant av 140..
Honda NSR 1999
chopperen
Posts: 175
Joined: 18 Feb 2006 18:25

Post by chopperen »

rs skal hvertfall dra BEDRE på 6 gir.. da med plomber kanskje? har aldri kjørt org nsr, eller rs. kun rykter om dette fra min side.. (nsr går hvertfall greit nok :P med trim da.. :D )
Nå: Yamaha Dragstar XVS 125
x: Hyosung sense 50ccm (små trimma)
YamahaYBR
Posts: 8
Joined: 17 May 2006 18:50

Hadde jeg hatt 50 000 så hadde det garantert blitt en ktm,

Post by YamahaYBR »

Hadde jeg hatt 50 000 på sykkel, så hadde jeg valgt en ktm trur jeg, den er så sykt fet, så trimmer du den så går den 170 km/h det er faen med så fort, men jeg ville heller kjøpt noe billigere noe og spart litt av de pengene, husk at du skal bare ha syklen i 2 år, vist du er 16, så er det bil. eller mellom tung, tenk litt over det.
User avatar
gsxr-(r)
Posts: 318
Joined: 29 Apr 2005 08:17
Location: Oslo

Post by gsxr-(r) »

http://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... os=1&tot=1

Går som faen, regga for 2.

Gatemodellen til KTM (exe)
Han skal vel ha rundt 30+ tror jeg han sa..

http://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... os=1&tot=1

Disse koster ikke all verden hvis du har 60k

Lykke til
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
Post Reply