MotoGP tråden - Alt relatert til MotoGP kan diskuteres her

Prat om tung MC.
Post Reply
User avatar
LemonDog
Posts: 131
Joined: 04 Aug 2006 15:01
MC: 1998 Honda VFR 800, svart.
Location: Trondheim

Post by LemonDog »

Ja, Capirossi var helt rå i dag. Håper Ducatien er blitt så bra nå at Gibernau også kan kjempe om seiere igjen.
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Kunne minne litt om utklassing i dag. Men i neste runde er nok tingene tilbake til "status quo", med Rossi på 1.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jeg tror nok Hayden kommer til å satse knallhardt neste løp. Håper virkelig får frem litt av magien igjen. Dagens løp var en real nedtur tror jeg :?
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Virker nesten som det bare er jeg som følger litt med på denne "galskapen" :) Satt på vekking imorges og greier kun for å benke meg ned å se motogp på morrakvisten. Løpet startet kl09.00 norsk tid og er nå ferdig.

1. Rossi
2. Capirossi
3. Pedrosa
4. Hayden
5. Gibernau
6. Hopkins

Hadde det vært opp til meg burde det blitt delt førsteplass for Capirossi kjørt helt sykt bra :shock: :D

Image
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

er jo litt dårlig timing de fleste gangene... lørdag er jo ofte drekkadag og motogp er ofte tidlig... og det er en dårlig kombinasjon.. men forrige sesong da jeg ikke drakk var jeg klista til skjermen hver søndags morgen :D

så forresten slutten i dag
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Post by ErlingSG »

Utrolig at Pedros kom på 3. idag med skadet kne... og siste fightene mellom rossi og capirossi var jo rått! :D

Erling
User avatar
Keihin
Posts: 827
Joined: 11 Aug 2005 23:19
Location: Lier
Contact:

Post by Keihin »

Sykt morro løp ja, men Rossi fortjener aller høyest seieren når Capirossi ikke klarer å holde den avstanden han hadde inn i siste runde. Ting som tydet på at Duccen fungerte bedre enn Yamahaen i dag, og den har utvilsomt litt fordel av effekt. Rossi er best! ;)

Noe av det morsomste å se på i dag (og tidligere) er hvor morro Rossi og Capi har det. De er ikke filla skuffet over å bli nummer 2, og skøyer og leker.

Se på surpompen som står på nederste trinn... Kan ikke komme i dette selskapet og være skuffet over en 3. plass, da må man jekkes ned et par hakk mener jeg.
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
ATWindsor
Posts: 1296
Joined: 28 Apr 2005 10:17
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

Keihin wrote: Se på surpompen som står på nederste trinn... Kan ikke komme i dette selskapet og være skuffet over en 3. plass, da må man jekkes ned et par hakk mener jeg.
Var han så skuffet da? At han ikek går rundt og smiler hele tiden betyr ikke at han er sur, han hadde vel sikkert ganske vondt også, iogmed at såret hans hadde åpnet seg.

AtW
Gixxerman

Post by Gixxerman »

De byttet jo mellom første og andre seg imellom hele tiden mot slutten, så det var vel mer tilfeldigheter :twisted: at Rossi vant. :wink: Kunne like godt ha vært Capi som kjørte forrest mot slutten :-$
User avatar
LemonDog
Posts: 131
Joined: 04 Aug 2006 15:01
MC: 1998 Honda VFR 800, svart.
Location: Trondheim

Post by LemonDog »

Pedrosa smiler jo aldri. Virker som han har Kimi Räikkönen og Janne Ahonen som forbilder :P
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Kjørte en tur i det fine høstværet, i stedet for å sitte foran tv'n. Men jeg fikk rett i spådommen. Rossi ble nr. 1. :wink:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Klarer vel en kort time foran den grå boksen på morrakvisten på annenhver søndag vel :wink: Er jo disse vi leker i gata, så vi må jo lære oss triksa O:)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Noen av oss gjør det. Jeg har min fulle hyre med å kjøre som meg selv, ikke som noen andre. :oops:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Post by Desmo-Dude »

Kriz wrote:er jo litt dårlig timing de fleste gangene... lørdag er jo ofte drekkadag og motogp er ofte tidlig... og det er en dårlig kombinasjon.. men forrige sesong da jeg ikke drakk var jeg klista til skjermen hver søndags morgen :D

så forresten slutten i dag
Du får gjøre som meg,og ikke legge seg før løpet.Eller du er kanskje ikke så dreven at du klarer det enda? :lol:
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

herlig slutt på søndagens løp... synd med regnet.. men heftig drifting i siste sving og pen forbikjøring for Rossi ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply