HD er HD

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
Gixxerman

HD er HD

Post by Gixxerman »

User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: HD er HD

Post by Desmo »

Gixxerman wrote:http://www.twistedlimit.com/cbr/Twistedlimit317.WMV

(Høyreklikk, Save As)

:smt044 :smt046 :smt026
:roll: Kunne vel "driti på draget" med en annen sykkel også. Med feil "linje" og for stor fart kunne det gått "åt skogen" for noen og enhver. Eplekjekken! [-X
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Post by Speedy Gonzales »

Har no sett filmer der folk med R sykkler kjører inn i autoværn og så enig med Desmo, kan skje med hvem som helst
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Post by TheDuke2 »

Alle vet jo at man ikke må slippe styret på en HD ,da får man jo aldri tak i det igjen p.g.a vibrasjonene. Leksjonen er jo å aldri hilse når man kjører HD :P
2004 KTM Duke II *Solgt*
2007 KTM 525 EXC/SM *Solgt*
2008 KTM 690 SMC
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Hva er det med de to første her ? Røyka sokka ikveld sikkert 8)
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Hehe... Vet ikke gixxer, men det er jo en del fler filmer på nett av japser som kollapser en HåDe da..

Å det med hilsing er jeg nå ikke så sikker på. Har faktisk tilgode å møte en på ÆRRRrrrr sykkel som slipper styret i en sving for å hilse.... :wink:
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Javel,jeg slipper styret selv i sving, no prob, men på den annen side var det ikke snakk om driftsikkerhet her heller. Var snakk om kjørbarhet :lol:
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Gixxerman wrote:Hva er det med de to første her ? Røyka sokka ikveld sikkert 8)
Nope! Er bare så lei av at det er noen som tror at bare R er MOTORSYKKEL. Det finnes så mye mer enn sånne plastraketter. :P
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Med halvannen meter brei tohjuling så sliter man litt med nedleggsvinkel, don't you think :lol: :wink: Har ikke nevnt R-sykkel jeg, men det hjelper jo på da :P
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Ikke prøv deg,gixxer! Vi vet hvor i "terrenget" du er....... :P
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Sålangt har jeg klart å holde meg asfalten ja :lol:
User avatar
indianeren
Posts: 973
Joined: 29 Apr 2005 14:54

Post by indianeren »

hvor mange ganger flere ulykker var det med R-sykler igjen ?

Det har vel mere med riktig fart og riktig svingeteknikk i forhold til motorsykkelen man kjører...
Har man en tung sykkel med begrenset nedbrekksvinkel, så kjører man saktere gjennom en sving..
en ting er hvis man først kjører ut.. så går det normalt sett vesentlig saktere.. og det kan være en fordel iom at vi mennesker ikke tåler så veldig mye.

opplever også at R-sykler ikke nødvendigvis ikke blir kjørt så veldig mye fortere i krappe svinger ute på veien.. holder ganske bra følge selv med min gamle sykkel. De har jo helt klart kapasitet til heftigere nedbrekk, men man er jo ute på en vei som har mange uvisse parametere..

Har kjørt forbi mange r-sykler på vått føre...mange ser ut til å stivne helt.
Eller så bytter de sykkel så ofte at de aldri blir ett med sykkelen....

hehe.. kjører man (single) supermotard/ offroader..så burde man ikke kritisere hd for å ha vibrasjoner!! :)
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

har selv opplevd å miste "linja" noen ganger da jeg ikke har noe med nedlegg å gå på.. derfor holder jeg meg alltid så jeg har litt asfalt å gå på
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

en ting jeg lurer på her: kjører begge av veien? eller kjører nr to i gørfta for å hjelpe kompisen?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Begge kjører av, bare at nummer én gjør det med stil :lol: Han tar'n helt ut om du skjønner :P :lol:
Post Reply