Da har sykkelen komt i hus! :)

Prat om lett MC.
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Da har sykkelen komt i hus! :)

Post by ErlingSG »

Da har det komt NSR her i går'n også :D En strøken 97 modell! :) Beklager kvaliteten, tatt med mobil hos forhandler! *Ut og rydde i garasjen*
Image
Image
Image
Erling
Last edited by ErlingSG on 12 Sep 2006 13:32, edited 1 time in total.
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

Sweet :wink:
Tror du er like glad nå som jeg var forrige mandag :lol:
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Gratulerer!Åsså den rette fargen å alt :D Hvor kjøpte du sykkelen?Er det deres Ferrari(?) i bakgrunnen?
Honda-Spirit
Posts: 31
Joined: 26 Jun 2006 12:34

Post by Honda-Spirit »

Han sa nå at han tok bilde hos forhandler, men fanken så fin sykkel <3
-HondaSpirit
User avatar
Lasseleeten
Posts: 445
Joined: 31 Aug 2006 10:01
MC: Husaberg FS 650
m/ Leo-V X3
Location: Tønsberg

Post by Lasseleeten »

Hvor mye måtte du ut med? =) Fin sykkel forresten =)
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Post by ErlingSG »

Gratulerer!Åsså den rette fargen å alt :D Hvor kjøpte du sykkelen?Er det deres Ferrari(?) i bakgrunnen?
Ja, er denne og -98 som er finest farge på!
Nei, det er dessverre ikke vår Cobra som står i bakgrunnen! NYDELIG bil!
Men jeg er mer glad i sykkelen, satser på å øvelseskjøre den hjem i morgen, noen som vet om det er påbudt med radioforbindelse mellom bil og sykkel?
Måtte ut med 30k med kjøredress og hjelm, sykelen har gått 29k og er i veldig god stand! :mrgreen:

Erling
User avatar
mr.president
Posts: 92
Joined: 06 Jul 2006 20:23
MC: Yamaha YZF 600R 02 modell Yamaha FZ6N S2 08 modell Kawasaki ER6N 08 Modell
Location: Sandefjord

Post by mr.president »

ErlingSG wrote:
Gratulerer!Åsså den rette fargen å alt :D Hvor kjøpte du sykkelen?Er det deres Ferrari(?) i bakgrunnen?
Ja, er denne og -98 som er finest farge på!
Nei, det er dessverre ikke vår Cobra som står i bakgrunnen! NYDELIG bil!
Men jeg er mer glad i sykkelen, satser på å øvelseskjøre den hjem i morgen, noen som vet om det er påbudt med radioforbindelse mellom bil og sykkel?
Måtte ut med 30k med kjøredress og hjelm, sykelen har gått 29k og er i veldig god stand! :mrgreen:

Erling
det er ikke lov og øvlelseskjøre med lett sykkel og bil bak, det kan kjøres med en en bak og komunikajson hvis sykklen din er en ensitter og han bak kjører motorsykkel. den du øvelseskjører med skal sitte på med deg og ja det er krav om toveis komunikasjon mellom deg og han.
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Post by ErlingSG »

Gratulerer!Åsså den rette fargen å alt :D Hvor kjøpte du sykkelen?Er det deres Ferrari(?) i bakgrunnen?
Ja, er denne og -98 som er finest farge på!
Nei, det er dessverre ikke vår Cobra som står i bakgrunnen! NYDELIG bil!
Men jeg er mer glad i sykkelen, satser på å øvelseskjøre den hjem i morgen, noen som vet om det er påbudt med radioforbindelse mellom bil og sykkel?
Måtte ut med 30k med kjøredress og hjelm, sykelen har gått 29k og er i veldig god stand! :mrgreen:

Erling
det er ikke lov og øvlelseskjøre med lett sykkel og bil bak, det kan kjøres med en en bak og komunikajson hvis sykklen din er en ensitter og han bak kjører motorsykkel. den du øvelseskjører med skal sitte på med deg og ja det er krav om toveis komunikasjon mellom deg og han.[/quote]
Det var dårlige nyheter for meg! Men, forhandleren jeg kjøpte den hos sa at fadern kunne kjøre bak med [L] på bilen :) Uten radioforbindelse..
Får håpe han ikke gjør alvor av å ringe BT å spørre..

Erling
User avatar
Lasseleeten
Posts: 445
Joined: 31 Aug 2006 10:01
MC: Husaberg FS 650
m/ Leo-V X3
Location: Tønsberg

Post by Lasseleeten »

Hvis den er regga for 1 pers så kan han kjøre bak i bil med radio kommunikasjon. Men jeg regner den er regga for 2, så da må han sitte bakpå med radiokommunikasjon. Han må ha lettlappen eller tunglappen i fem år uavbrutt.

Ikke skyt meg hvis jeg tar feil :D
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Skal du sette på klistremerkene som mangler eller skal du ha den slik?
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Post by ErlingSG »

Skal du sette på klistremerkene som mangler eller skal du ha den slik?
Vel det eneste jeg har sett som mangler er de over lykta, og de kommer nok ikke på! Liker ikke de noe særlig. Noe annet du ser som mangler? :)

Vel, da var første turen unnagjort! Merker at sykkelen går mer en godt nok for meg enda!
Kjørte ikke fortere en 70 idag, og det holdt egentlig! :oops: For idag i alle fall! ;)
Når jeg skulle begynne på 200 meter oppoverbakke til gata mi så kvelte jeg sykkelen, og etter all startinga og stoppinga var batteriet nesten helt tappa! (Frem til for et kvarter siden hadde jeg bare hørt om bakkestart)
Så da var det bare og trille drøyt 100 kg sykkel opp bakken... Når jeg kom opp på flata starta den fint igjen! *Rive seg i håret*

Erling
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Du mangler også klistremerkene over luftinntaket,se på bildet av sykkelen min.Men det gjør ikke noe om de mangler,fin sykkel uansett 8)
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Post by ErlingSG »

Du mangler også klistremerkene over luftinntaket,se på bildet av sykkelen min.Men det gjør ikke noe om de mangler,fin sykkel uansett 8)
Du mener Aero Intake System-merket som sitter på luftinntaksrøret? Det er der på ene siden! ;)
Har nettopp vært ute å tatt bilder med "årntli" kamera, men tror ikke bildene ble noe særlig!

Erling
Tony
Posts: 87
Joined: 19 Aug 2006 00:18
MC: KTM EXC 125 <3
Location: Furnes
Contact:

Post by Tony »

Pen sykkel : D Gratz ;D
Honda NSR og Storhamar Dragons < 33
User avatar
NeoN
Posts: 865
Joined: 10 May 2005 18:14
Location: Trondheim

Post by NeoN »

ErlingSG wrote:
Skal du sette på klistremerkene som mangler eller skal du ha den slik?
Vel det eneste jeg har sett som mangler er de over lykta, og de kommer nok ikke på! Liker ikke de noe særlig. Noe annet du ser som mangler? :)

Vel, da var første turen unnagjort! Merker at sykkelen går mer en godt nok for meg enda!
Kjørte ikke fortere en 70 idag, og det holdt egentlig! :oops: For idag i alle fall! ;)
Når jeg skulle begynne på 200 meter oppoverbakke til gata mi så kvelte jeg sykkelen, og etter all startinga og stoppinga var batteriet nesten helt tappa! (Frem til for et kvarter siden hadde jeg bare hørt om bakkestart)
Så da var det bare og trille drøyt 100 kg sykkel opp bakken... Når jeg kom opp på flata starta den fint igjen! *Rive seg i håret*

Erling
150 kg sykkel mener du!

Utrolig pen sykkel må jeg si! gratulerer, er stor fan av nsr;) mer pålitelig
sykkel skal du lete lenge etter!
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007

nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Post Reply