Ikke bare bare å stikke fra purken!

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
KinG^KaoZ
Posts: 214
Joined: 27 Apr 2005 15:51
MC: VFR700F
Location: Haugesund

Ikke bare bare å stikke fra purken!

Post by KinG^KaoZ »

User avatar
Tekumseh
Posts: 2072
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Post by Tekumseh »

Ja, sånn kan det gå!
Dette er det man kan kalle selvforskyldt!
User avatar
viper
Posts: 144
Joined: 29 Apr 2005 19:23
MC: husaberg fs650c
Location: brandbu

Post by viper »

fikk meg til og revurdere om jeg skulle lufte husabergen i hvertfall :!:

kan vel kalle det selvforskyldt ja :!: [/u]
04 mod fs650 motard sykkel
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Post by tshansen »

Selv om det er høl i hodet å stikke fra purken på denne måten! syns jeg også det er høl i hodet av purken å følge etter denne sykkelisten så leng!

De har nummeret på sykkelen og det er langt ifra forsvalig kjørig fra poltiet sin side heller! jeg så hastigheter opp mot 130 kmt i det boligområdet!

Her vil jeg kanskje si at snuten presset sykkelisten til utforkjøringa!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Tekumseh
Posts: 2072
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Post by Tekumseh »

Tja, handler det om det?
Jeg vil ikke skylde på politiet for å henge på så lenge, for de holder stort sett grei nok avstand, og er bestemt på å ta ham. Og slike tullinger bør tas.

Men politiets forbikjøringer i 120 over bakketopper og i svinger, det kunne lett rammet en bilist som kunne kommet i mot. Det er uforsvarlig av politiet.

Jeg var allikevel glad for å se at han var bevisst og i live da.

Både helsa, kortet og lommeboka hans hadde hatt bedre av å bare gi seg med en gang. Han kjørte jo tross alt ikke så fort i utgangspunktet (i overkant av 100 ved første punkt de kunne måle han), men stuntet hans viser vel fart på opptil 200 km/t.

Slike gærninger øker ulykkesstatistikkene og får opp forsikringspremiene våre. I tillegg gjør de at ryktet aldri vil ble bra rundt MC.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Post by tshansen »

jeg sir ikke noe på at denne kroppen ikke burde bli tatt, og det skikkelig!

Men jeg ser over hodet ingen grunn til at snuten skal kjøre så mye og lenge uaktsomt!

Men vi ser videoen på to forskjellige måter! Jeg mener snuten handler feil her!

De har nummeret! å få tak i synderen er ikke det alt for store problemet i ettertid!

Sjekk farta de har gjennom boligområdet, for ikke å snakke om Tur/sykkelstien!!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
KinG^KaoZ
Posts: 214
Joined: 27 Apr 2005 15:51
MC: VFR700F
Location: Haugesund

Post by KinG^KaoZ »

I sverige har de disse reglene med å måtte ta noen på slikt mens de gjør det. Ellers må de ha noen sykt bra bevis for å finne ut hvem som gjorde det.

Tror dere ikke politiet vet hvem ghostrider er? Eller hvem som eier bilene som blir brukt i Getaway in stockholm filmene?

Hadde jeg kjørt den politibilen, så hadde jeg antagligvis kjørt ned sykkelen de gangene han stopper helt opp i svinger.


Ellers synes jeg politibilen drev med endel galmanskjøring i det nabolaget. Folk går langs veien mens bilen såvidt henger på veien i svingene.
User avatar
Olav'en
Posts: 1992
Joined: 06 Jun 2005 20:51
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*
Location: Adrenalin hovudstaden - Voss

Post by Olav'en »

Idiotisk køyring av begge parter.
Men det som bekymrer meg mest er å sjå kor dårlig køyreegenskapene var på politibilen i over 100km/t. Det var nermest skremmedes!
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Post by rerell »

KinG^KaoZ: I sverige har de disse reglene med å måtte ta noen på slikt mens de gjør det. Ellers må de ha noen sykt bra bevis for å finne ut hvem som gjorde det.
Så är det i princip i Norge också.
Förövrigt är väl filmen inte från Sverige, men skit samma. :)
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

De prater Finsk :wink:
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Post by _Adler_ »

Sett filmen selv og er helt enig med deg, LordShaft! Bare tøv å følge etter han slik. Politiet kjørte veldig uforsvarlig, med stor risiko for å krasje! Mange folk ute på veien også! Hadde stoppet "leken" hvis jeg hadde sett at det var folksomt på veien... De har jo videoopptak, er ikke det bevis nok i seg selv? Må de virkelig på liv og død få tak i vedkommende?
Yamaha Aerox 2004

Image
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Post by Desmo-Dude »

_Adler_ wrote:Sett filmen selv og er helt enig med deg, LordShaft! Bare tøv å følge etter han slik. Politiet kjørte veldig uforsvarlig, med stor risiko for å krasje! Mange folk ute på veien også! Hadde stoppet "leken" hvis jeg hadde sett at det var folksomt på veien... De har jo videoopptak, er ikke det bevis nok i seg selv? Må de virkelig på liv og død få tak i vedkommende?
Tror de må kunne bevise hvem som faktisk kjørte,og da er det ikke noen annen mulighet enn å stoppe vedkommende.Det ble vel fremmet en forslag her for litt siden,som gikk på at eier av kjøretøyet var også ansvarlig for bruken av det.Uavhengig av hvem som benyttet det.Tror det var i sammenheng med firmabiler som blir tatt i fotoboks,og hvor firmaet nektet å oppgi sjåførens navn.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

Er vel ikke de rette veiene å kjøre i 180 km/t på!

Får håpe det gikk bra med fører.
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

Desmo-Dude wrote:
_Adler_ wrote:Sett filmen selv og er helt enig med deg, LordShaft! Bare tøv å følge etter han slik. Politiet kjørte veldig uforsvarlig, med stor risiko for å krasje! Mange folk ute på veien også! Hadde stoppet "leken" hvis jeg hadde sett at det var folksomt på veien... De har jo videoopptak, er ikke det bevis nok i seg selv? Må de virkelig på liv og død få tak i vedkommende?
Tror de må kunne bevise hvem som faktisk kjørte,og da er det ikke noen annen mulighet enn å stoppe vedkommende.Det ble vel fremmet en forslag her for litt siden,som gikk på at eier av kjøretøyet var også ansvarlig for bruken av det.Uavhengig av hvem som benyttet det.Tror det var i sammenheng med firmabiler som blir tatt i fotoboks,og hvor firmaet nektet å oppgi sjåførens navn.
Disse reglene er det i Norge nå.. om ikke eieren vil tyste på den som førte kjøretøyet kan eieren stilles for retten.. men hva om da eieren har vært utenlands eller no? kan man da sikte han? selv om han "vet" hvem som kjørte kjøretøyet?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
SW20
Posts: 77
Joined: 17 Nov 2006 23:38
Location: Bærum

Post by SW20 »

Smalababb wrote:Idiotisk køyring av begge parter.
Men det som bekymrer meg mest er å sjå kor dårlig køyreegenskapene var på politibilen i over 100km/t. Det var nermest skremmedes!
Hehe ja! Den Mondeoen oppførte seg ikke akkurat eksemplarisk i svingene...
1999 Honda CBR 600 F4
Bike-profil
Image
Post Reply