Tatovering=D
mathiazz: Selv om du synes det er tøft med et handikapskilt over bokserkanten nå, så er det ikke sikkert du kommer til å være like glad for det når du blir eldre. Jeg hadde angret, vil jeg tro. Hadde valgt noe mer anonymt, eller noe jeg virkelig visste at jeg ikke kom til å angre på, om jeg hadde tatt skrittet og tatovert meg.
Yamaha Aerox 2004
Jeg er sugen på å tattovere meg jeg også! Men jeg klarer liksom aldri å bestemme meg!
En jeg hadde veldig lyst på var:
Også med fødselsnummeret mitt under. Ha den helt ned på ankelen eller på håndleddet, eller en annen genial plass
Ellers så har jeg lyst på noe på foten og bak på ryggen. Men ja, jo mer jeg kikker og tegner jo mindre får jeg lyst, merkelig nok!
Også med fødselsnummeret mitt under. Ha den helt ned på ankelen eller på håndleddet, eller en annen genial plass
Ellers så har jeg lyst på noe på foten og bak på ryggen. Men ja, jo mer jeg kikker og tegner jo mindre får jeg lyst, merkelig nok!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
nakken?LordShaft wrote:Jeg er sugen på å tattovere meg jeg også! Men jeg klarer liksom aldri å bestemme meg!
Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
er ikke tatooeringer får seilere?:) neida vurdere en tribial i under armen noe med dødning hode:) har en på en anna pc, å kansje en liten fengsels mereke på halsen:) hehe har ike peiling men har lyst på noe på halsen^^
Live to ride - Ride to live, MC for life. No Rules Riders
heller verre døu å kul en å hvær i live å ukul:)
Honda CBR 600F:p
heller verre døu å kul en å hvær i live å ukul:)
Honda CBR 600F:p
fengselsmerke.. heh.. jajamcfreak88 wrote:er ikke tatooeringer får seilere?:) neida vurdere en tribial i under armen noe med dødning hode:) har en på en anna pc, å kansje en liten fengsels mereke på halsen:) hehe har ike peiling men har lyst på noe på halsen^^
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
-