Seriøst gale folk

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
Post Reply
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Seriøst gale folk

Post by RH racing »

http://www.ronpatrickstuff.com/


digga den moppa helt nederst da..en ting jeg stusset på..beetelen har jetmotoren luftinnsug inne i kupen.. det vil da tømme kupen for luft rimelig fort uten tilstreklig med luft påfyll... ikke ha langt hår hengende løst inni der nei..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

Image
:shock:
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Post by Alas »

Virka som om han hadde gjort seg flid med det meste da. Sikkert bra konstruert og montert, men han sa ingenting om bremsene?? Hadde jeg hatt en jetmotor i bilen min ville jeg nå hatt noen heftige bremser på den om ikke annet.

Og det med luft så måtte han jo ha vinduer og takluke åpne. Så da kommer det nok tilstrekkelig med luft inn. Ville jeg tro. Han har jo regnet på alt annet virker det som. Bortsett fra bremser da.

Jaja, de gærne har det godt.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

legg merke til spaken :D automat beetle.. haha.. ser nok ut til å være standard bremser.. for affal ikke så store bremser inni orginal felgene fra VAG
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Hehe, noen er og forblir gale... 8)
Post Reply