Dataspill generelt - Her kan det diskuteres alt innen spill
-
Fant ut at Test Drive Unlimited faktisk er ganske kult likevel :oops: Jævla mye veier, og masse kule fjellveier, hvor det er artig og leke seg med traction control off, delvis på, medium, og helt på. En Ferrari Enzo med 858 hester er litt psyko og kjøre uten traction, men Ferrari F430 er dritfet å kjøre uten traction på svingete veier. Syklene er dog en skuffelse. De akser dritbra, men blir flisa på rettstrekkene av de verste bilene, og så tar det altfor lang tid å skifte retning syntes jeg, så blir kjedelig å kjøre svinger med dem. Har kjøpt med noen schyssta hus oppe i åsen nå med fete fjellveier ned til kysten, som jeg planlegger å holde på en god stund og så selge til blodpris Har også kjøpt meg en feit klubb til 750.000 dollar. Mangler dog litt medlemmer da, faktisk har jeg ingen hehe. Jaja, får vel vente litt. Er et løp man tjener 1 mill på, men det vil si at man må kjøre rundt HELE øya, hvilket tar 50-55 minutter. Ganske mas, men må jo ha spenn
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Jada, det er litt rart..Gixxerman wrote:Fikk Test Drive Unlimited idag og jeg gremmes. Herregud så jævla rævva opplegg. Kjøremessig er det helt på tryne. Håper syklene blir litt bedre/artigere å kjøre
Og det blir ikke bedre når du får deg sykkel.
Men alt i alt er det et fett spill.
Jeg har det både på X360 og PC og har runda hele dritten på Xboxen.
Ligger faktisk på rank #5 i verden på to av motorsykkel raca
PC-versjonen har jeg nesten ikke testa, men det lille jeg ahr sett er klin likt xboxen. Uten tvil en port.
Noen som spiller Stepmania her? På pc!
http://www.stepmania.com
http://www.stepmania.com
Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!
Honda XR 125
Honda XR 125
- Desmo-Dude
Du MÅ besøke ALLE bilforhandlere på HELE øya først. Trenger bare å sveive innom, og så ut igjen, men så er det jo ikke alt som vises på kartet heller, så du må kjøre litt rundt for å finne resten. Er slik med løp og andre greier også. Ikke alt som vises på kartet desverre. Ikke forvent deg allverden av syklene. Er så merkelig mellom rett frem og når man bare skal justere litt til ene eller andre siden. Så hakkete på en måte Vil også anbefale og sette sensitivity til maks for hvor fort den skal reagere på svinging. Går ei heller så veldig langt ned, så blir ikke akkurat kneskrap kjøring gitt.
- Desmo-Dude
Mathias har leitet litt i bunken etter gammle PC spill, jaggu fant jeg ikke et mc spill der
Motocross Madness 2!
Flyger usansyling langt men kjekt er det. Gøyeste er å kjøre en KTM 125cc 2-takter. Høres ut som den skjærer seg i hvert øyeblikk på spillet
Motocross Madness 2!
Flyger usansyling langt men kjekt er det. Gøyeste er å kjøre en KTM 125cc 2-takter. Høres ut som den skjærer seg i hvert øyeblikk på spillet
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]