Perfekt råne-bil?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Pollti

Post by Pollti »

Det heter pel fordi Oen har rusta bort. Stylet Opel Kasett er ikke rånebil. Til nød kan du sette på laserdekk og romkapsler. Men det beste tipset for å gjøre den til rånebil er å gi fullstendig blaffen i den. Jo fortere den forfaller jo mere rånete blir den og jo bedre passer den til suggen bak rattet 8) Etterhvert har jeg fått mange års erfaring med rånebiler og de har alle manglet enhver form for vedlikehold, blir aldri vasket og aldri tømt for søppel samt at de har vært yngleområde for stålmark og de har lagt etter seg fin blå røyk. Har den lys og mønster i dekkene over 1,49 mm er det luxus råne bil. Og husk å kjøpe lavkvalitets vindus viskere på Europris. Brukte bremseklosser og andre slitedeler får du billig hos høggærn.
Har du aldri hatt rånebil før så tar det litt tid å lære knepene men du er på god vei hvis du ikke gjør ikke no med den. Og det eneste verktøyet du trenger er tyggegummi og ståltråd og en sekk med lettbetong hvis du har svære rusthull. Alternativt er det klasse over gaffatape og svart Bengalakk. Demidekk sitter forresten veldig fint på lettbetong.
Hold deg unna styling. Det er harry det.
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Glemte spannet med Demidekk til utbedring av lakkskader, Pollti. :wink:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
JurgenFan
Posts: 47
Joined: 24 Jan 2007 20:29

Post by JurgenFan »

jeg vedder jeg kan slå harryfaktoren din, hadde jeg bare kunne lagt ut et bilde her....

1981 kadett, sota ruter med vinylflammer foran/siden og på taket 7*15 ascona b felger med tvilsomt impress. Pluss 4 store ekstra lamper i front.
1997 GSXR 750 SRAD on the run
Post Reply