Dataspill generelt - Her kan det diskuteres alt innen spill
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
- Attila
- MC: '98 Yamaha YZF R1
Bil: '01 Mercedes Benz C200 Kompressor:) - Location: Akershus
Jeg er "hoocked" på Call of Duty.
Er fantast av alle skyte spill, men holder meg til èn.
Det tar jo så mye tid.
Sier til kona at dette er den nye formen for sjakk, Ta det med ro, du trenger ikke å si sånt for å få leke......
Dette er IKKE lek! Det er et spill, kompliserte strategiske avgjørelser som skiller deg fra seier eller tap!!!
Ja, jeg er barnslig......men slik er jeg bare
Er fantast av alle skyte spill, men holder meg til èn.
Det tar jo så mye tid.
Sier til kona at dette er den nye formen for sjakk, Ta det med ro, du trenger ikke å si sånt for å få leke......
Dette er IKKE lek! Det er et spill, kompliserte strategiske avgjørelser som skiller deg fra seier eller tap!!!
Ja, jeg er barnslig......men slik er jeg bare
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
S.T.A.L.K.E.R. - Shadows of Chernobyl
har spilt dette spillet litt nå og må bare dele det med de som leser dette.
spillet er sykt gjennomført, og bør prøves om........ 1 mnd.
det er utrolig stemningsfullt og noe av den beste grafikken jeg har sett hittil. grunnen til at jeg sier at dere burde prøve det om 1 mnd, er fordi det fortsatt er en del bugs som burde bli fikset.
jeg måtte ta med noen pauser i spillet fordi hjerte mitt ikke klarte mer... spillet ER skummelt, hvis du klarer å leve deg inn i det.
[Bilder hentet fra hjemmesiden til stalker]
Mutant krabbelars
Gjennom noen mørke ganger
Gatene av Pripjat
Det forlatte tivoliet i Pripjat
Noen flere bilder
har spilt dette spillet litt nå og må bare dele det med de som leser dette.
spillet er sykt gjennomført, og bør prøves om........ 1 mnd.
det er utrolig stemningsfullt og noe av den beste grafikken jeg har sett hittil. grunnen til at jeg sier at dere burde prøve det om 1 mnd, er fordi det fortsatt er en del bugs som burde bli fikset.
jeg måtte ta med noen pauser i spillet fordi hjerte mitt ikke klarte mer... spillet ER skummelt, hvis du klarer å leve deg inn i det.
[Bilder hentet fra hjemmesiden til stalker]
Mutant krabbelars
Gjennom noen mørke ganger
Gatene av Pripjat
Det forlatte tivoliet i Pripjat
Noen flere bilder
Sånn, så har jeg kjørt hver eneste centimeter av asfalt på øya, i Test Drive Unlimited spillet. Fy faen det var tidkrevende ! Er så satans mye små kriker og kroker. Vel vel, det stod hvertfall: You can now buy the highest houses of them all ! Noe mer enn det står det ikke. Prøvde å lese om det i news delen når man er i et av husene sine, men står ingenting der heller. Prøvde å dra til fyrtårnet nord/vest på øya, men der var det ikke. Noen som vet Føler meg litt lurt nå, trodde jeg kom til å få en feit bil og masse greier jeg men men. Vil jo hvertfall få sjekka ut crib'en
-
Angående STALKER: er det det samme spillet jeg her begynt på
Virker veldig simpelt der jeg er nå i forhold til det det er der.
Gleder meg uansett til jeg kommer lengre. Hadde det forferdelig gøy med FEAR i hvertfall. Har aldri følt meg så hjelpesløs som jeg gjorde i expension pack når han negeren blir angrepet i mørket!
Test Drive: Hva mener du med høyeste huset? Kan ikke huske jeg fikk opp noe sånt da jeg hadde kjørt alle veiene...
Biler får du bare når du har kjørt alle av en type løp\oppdrag.
Henta en Chrysler i går som dro noe helt forferdelig.
Umulig å kontrollere den med tastatur. Den spinner ved det minste gasspådrag helt opp til 5. gir, noe som er rundt 250km\t...
Virker veldig simpelt der jeg er nå i forhold til det det er der.
Gleder meg uansett til jeg kommer lengre. Hadde det forferdelig gøy med FEAR i hvertfall. Har aldri følt meg så hjelpesløs som jeg gjorde i expension pack når han negeren blir angrepet i mørket!
Test Drive: Hva mener du med høyeste huset? Kan ikke huske jeg fikk opp noe sånt da jeg hadde kjørt alle veiene...
Biler får du bare når du har kjørt alle av en type løp\oppdrag.
Henta en Chrysler i går som dro noe helt forferdelig.
Umulig å kontrollere den med tastatur. Den spinner ved det minste gasspådrag helt opp til 5. gir, noe som er rundt 250km\t...
-