Hva trur folket om hva som er beste.
Nei jeg har ikke en 890 adv men vurderer

Tenker 1 slik som jeg har liggende herRoargutten wrote: ↑20 Jan 2022 16:16 Spørs på tyngden i ekstralys. Det kan kanskje være enklere å lage i en f.eks 3mm aluplate og avstandshylser for å få riktig høyde.
Ingen som vil ha 15 dyser for kr 200 inkl porto??Bikeridr wrote: ↑24 Jan 2022 21:15 Jeg kjøpte feil dyser til min printer.
Det er vel andre her med Creality Ender hvor disse passer.
Det er 5 av hver 0.2, 0 3 og 0.4.
Ikke at jeg har tenkt å gjøre meg til millionær, men om noen er interessert og er villig til å vippse kr 200,- sender jeg de.
Kommer til Norge den 09.02, så sender isåfall fra Norge. PM om interesse
IMG_20220124_221043.jpg
Att en tysk ingeniør kan lage en slik "gummipropp" er litt overraskende
He he.ashland wrote: ↑29 May 2023 22:45
Att en tysk ingeniør kan lage en slik "gummipropp" er litt overraskendeHar tittet litt på den selv og det er bare spm om tid før den forsvinner inn i kardangen. Det er nesten så enn kan mistenke de for å ha montert den feil vei
Om du finner den løsningen med en hylse fornuftig. Er det mulig å legge inn en bestilling, selvfølgelig mot vederlag?
Hvor er denne proppen? Lurer på om det er noe lignende tull på k1600.knutk wrote: ↑29 May 2023 23:46He he.ashland wrote: ↑29 May 2023 22:45
Att en tysk ingeniør kan lage en slik "gummipropp" er litt overraskendeHar tittet litt på den selv og det er bare spm om tid før den forsvinner inn i kardangen. Det er nesten så enn kan mistenke de for å ha montert den feil vei
Om du finner den løsningen med en hylse fornuftig. Er det mulig å legge inn en bestilling, selvfølgelig mot vederlag?
Det tok 7 minutter å printe ut alle 4, og kosta under 1 kr, så vi finner nok en rimelig løsning, om foringen funker som jeg håper på...![]()
![]()
Tror dette er et 'Boxer' problem, og GS/GSA modellene har vært mest utsatt.