Alt er som det skal. Høyttalerne også, men svogeren min er det noe annet med... Han tyter som en ekte Bergenser (selv om han ikke er det...).
Jeg har begynt å skru av innimellom og skylder på at Shuberth SRC'en nok sikkert har mindre batteri-kapasitet
Fortsatt god tur Norse Takk for en utrolig hyggelig tur i dag Kommer et lite referat litt utpå kvelden. Regner med det skal være rykende ferskt til du er ferdig i det møtet du snakket om
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Hørtes supert ut, LordShaft! Har storkost meg i godt selskap
Sitter på Nesvik fergekai (MED kaffe) og venter på ferga, så det blir nok "Glad-gassing" som Onkel kaller det...
Siden jeg er så heldig å ha en niese med stort behov for å være med onkel på MC-tur blir det ny hjelm under treet i år. (Fru Fryd tar seg av barbi-dokker eller whatever). Etter et tidligere bom-kjøp (med retur), så endte jeg opp med å skaffe denne:
Dette merket passet mye bedre på knollen hennes enn Neotech'en til tanta (ref. "Bomkjøp"), så jeg satser på at denne kan bli et bra alternativ fra samme produsent. Det er jo god tid etter jul for evt. retur dersom det ikke funker.
Edit: 1 stk frøken har testet julepresangen sin, og er strålende fornøyd og klar for tur når som helst
Last edited by Norse on 08 Dec 2015 10:36, edited 1 time in total.
Status for 2015:
XJ900S: 15144
R1100RT: 3692
Totalt: 18836
Årets beste tur: Bergen-Stavanger om Dale, Hamlagrø, Ulvikfjellet med LordShaft. Deretter videre over Hardangerbrua, Odda, Røldal, Sauda, Ropeid, Hjelmeland, Oanes, Sandnes, og hjem. (Må gjentas!)
Ikke dårlig årsoppgjør det der norse
Jeg stemmer for at vi klarer å gjenta turen, samt driste oss til å prøve et par nye veier også
Note4
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Det er nesten 10000 mindre enn året før. Tar tid å søke jobb...
Samme tur blir det HELT SIKKERT, og noen ekstra turer både nord og sør for Boknafjorden kan det vel også fort bli, får jeg håpe
Kjører du samme turen sender jeg inn en søknad på å være med hele turen denne gangen. Heller gjøre det til en 2 dagers tur
Note4
Hjelper ikke på kjørelysten dette heller. Sukk.... Flott film Norse, å takk for at du deler nå når pms'en står på som verst hehe