Får håpe at dette forumet blir like aktivt brukt som NMCF

Kommer dere som er moderatorer på NMCF til å fortsette der, eller slutter dere helt og begynnner å kun være her?
Det får vi nesten ta som det kommer. Jeg er litt usikker, men tanken på å slette meg selv fra moderator listen der er stor hehe. Vil bare ikke gjøre det riktig enda, må få litt tilbakemeldinger og slikt førstMaggiMD wrote: Kommer dere som er moderatorer på NMCF til å fortsette der, eller slutter dere helt og begynnner å kun være her?
Egentlig ikke, men det kommer til å være igjen en del og hvis Gix og resten ikke orker moderere der lengre, så sier det seg selv hvordan det går...mil0 wrote:Noen som ser ned på mopeder og folka som sitter på dem vertfall.jeg er redd for at mopsegjengen ødelegger hele nmcf.net nå...
problemet burde kanskje løses med å gi minst 2 stk admin rettigheter. Da slipper man forhåpentligvis å vente hvis en av admin skulle bli borte fra forumet en stund. Jeg foreslå dette også på NMCF, men det var litt i seneste laget for cc var blitt borte igjen, når jeg kom med forslaget.Winalot wrote:Hehe, takk skal dere ha![]()
Vi håper at dette kan bli et forum hvor ikke vi er avhengig av å vente på admin i flere år for å få forrandret noe vi ikke liker