nei ,ikke samme eierLølle wrote:Samma eier, så de får heller ikke penga mine.
Heldigvis er alternativet rett oppi gata.
Butiken i drammen er solgt

nei ,ikke samme eierLølle wrote:Samma eier, så de får heller ikke penga mine.
du har kjøpt en 2 takter,den må etterfylles med 2 taktsolje ,du har kjørt 65 mil uten å fylle 2 takts oljen -ditt ansvar å sjekke-les innstruksjons boken alt står der ,eller kjøp deg en honda 4 takter som ikke har dette med 2 takts oljen ,fordi det er en 4 takterSimen H wrote:Pappa og jeg dro bort til motorsenteret på billignstad for å høre hvordan det gikk med rs'en min som skjærte seg for noen uker siden. Vi mener at det helt klart er en garanti sak siden den bare var en uke gammel.
Jeg kjørte sykkelen tom for olje, men oljelampen lyste ikke når sykkelen stod oppreist.
Som sagt dro pappa og jeg bort til motorcenteret i går for å høre om vi får dekket skadene på garantien.
Det endte med at det ble en ganske heftig diskusjon, og mannen på motorcenteret ¨mistet hodet¨ helt![]()
Han kaldte oss gjenntatte ganger for kjeltringer og at han skulle gjøre reperasjonen dyrest muligJeg fikk helt sjokk siden vi nettopp hadde kjøpt en splitter ny sykkel av han, og jeg regnet med litt sørvice og forståelse
![]()
Jeg har ikke sjangs til å betale 12500 kr + arbeids timer
Ja, men den gang butikken ikke var solg var det DÅRLIG service..xn85turbo wrote:nei ,ikke samme eierLølle wrote:Samma eier, så de får heller ikke penga mine.
Butiken i drammen er solgt
Hjelper VELDIG lite med varer i hylla og oppe 6 dager i uka hvis servicen er RÆVVA og kundene ikke kommer tilbake.xn85turbo wrote:du har kjøpt en 2 takter,den må etterfylles med 2 taktsolje ,du har kjørt 65 mil uten å fylle 2 takts oljen -ditt ansvar å sjekke-les innstruksjons boken alt står der ,eller kjøp deg en honda 4 takter som ikke har dette med 2 takts oljen ,fordi det er en 4 takterSimen H wrote:Pappa og jeg dro bort til motorsenteret på billignstad for å høre hvordan det gikk med rs'en min som skjærte seg for noen uker siden. Vi mener at det helt klart er en garanti sak siden den bare var en uke gammel.
Jeg kjørte sykkelen tom for olje, men oljelampen lyste ikke når sykkelen stod oppreist.
Som sagt dro pappa og jeg bort til motorcenteret i går for å høre om vi får dekket skadene på garantien.
Det endte med at det ble en ganske heftig diskusjon, og mannen på motorcenteret ¨mistet hodet¨ helt![]()
Han kaldte oss gjenntatte ganger for kjeltringer og at han skulle gjøre reperasjonen dyrest muligJeg fikk helt sjokk siden vi nettopp hadde kjøpt en splitter ny sykkel av han, og jeg regnet med litt sørvice og forståelse
![]()
Jeg har ikke sjangs til å betale 12500 kr + arbeids timer
jeg var der selv i butikken og dere prøvde å lure dere unna de faktiske forhold -lampa lyste rødt du kjøre videre uten å fylle olje ,men prøvde å nekte på dette der,men innrømmet dette før levering av sykkel-venligst fortell sannheter det varer lengst-Forretningen og eier er kansje ikke like hølige alltid ,men de har varer i hylla og lurer ingen tjener bra med penger oppe 6 dager i uka og 10 ansatte ...hilsen en som har vært med en stund på 2 hjul...
det er en 2 takter kjørt 65 mil etter den ble hentet ,han har sett lampa for olje lyse,men ikke etterfylt 2 takts oljenLølle wrote:Det er nok han, ja...
Utrolig trist med sykkelen din, da.
Nå er jo garantien ikke avhengig av forhandleren, den er gitt av fabrikken.
Jeg synes det lukter av verkstedstabbe... en sykkel skal ikke bruke olje på den måten som ny.
Ta en prat med et skikkelig merkeverksted/forhandler, så vil de sikkert hjelpe deg så langt som mulig.
Lykke til.
Lølle wrote:Ja, alvorlig talt... jeg er enig - det kan da ikke blitt fylt opp.Simen H wrote:Jeg hadde kjørt 60 mil da dette skjedde. Forhandler hadde sikkert ikke fyllt fullt opp med olje.
Jeg har selv ansvar for å sjekke oljenivåetmen uansett.. hehe
Lølle wrote:Ja, alvorlig talt... jeg er enig - det kan da ikke blitt fylt opp.Simen H wrote:Jeg hadde kjørt 60 mil da dette skjedde. Forhandler hadde sikkert ikke fyllt fullt opp med olje.
du hadde kjørt 65 mil -det vil si at tanken var full
Jeg har selv ansvar for å sjekke oljenivåetmen uansett.. hehe
Det er nettopp butikken i Asker - på Billingstad - som jeg snakker om og advarer mot.xn85turbo wrote:motorcenteret drammen er overdratt til nye eiere i år-De hadde problemer med en ansatt som gjorde underslag og solgte denne for det ekke lett å drive 2 steder .Endre wrote:Avdelingen i Drammen er også ikke noe å skryte avMakan til rævva service..
Så ikke bland inn butikken i Asker med dette-de har drevet butikk i 25 år uten konkurs !
er ikke oen avdeling i Drammen,den er solgt for lege siaEndre wrote:Avdelingen i Drammen er også ikke noe å skryte avMakan til rævva service..
De har nå fortsatt felles internettside med Billingstad, da..xn85turbo wrote:er ikke oen avdeling i Drammen,den er solgt for lege sia
Jeg vet ikke, men da jeg spurte i sommer, sa de at det var samme eiere, og det nye selskapet har motorcenterets webside registrert som sin. Pussig. Det er vel et par erfaringer med Landfalløya over her?boxer wolf wrote:Har vært i kontakt med Landfalløya Motorcenter AS. De er nyetablerte i april i år, og holder til i samme lokaler som Motorcenteret Drammen hadde før. Det er ikke samme eier som tidligere.
Motorcenteret Drammen har offisielt skiftet forretningsadresse til Billingstad (sammen med Motorcenteret Billingstad).
Er det noen som har noen erfaringer med Landfalløya Motorcenter ??