høh, det var en tynn unnskyldning.Bjerknez wrote: ↑08 Aug 2023 17:29Jeg har på en måte lyst til å kjøpe en resin printer, men sliter litt med å se den store nytteverdien, sett opp mot pris. Jeg kan bestille mange kvalitetspring online for den summen en resin printer koster samt resin etc. jeg kommer kun til å bruke den til å lage små bokser til elektronikk etc. å printe teite figurer og annet nips gidder jeg ikke. Den må kunne brukes til noe fornuftig og jeg er usikker på hvor mye annet fornuftig jeg kan få ut av en slik 3D printer.knutk wrote: ↑08 Aug 2023 14:25Du får holde oss oppdatert. Jeg kjenner ingen som har en slik printer, så nyskjerrig på både teknologien og resultatene.Bjerknez wrote: ↑08 Aug 2023 12:44 Her var det mye nyttig lesning!![]()
For meg er nok Resin printer det eneste valget. Jeg har overhodet ikke behov for store print og rundt 20x14x17 er mer enn stort nok for min del.
Jeg kommer stort sett til å printe custom bokser til kretskort og kretser laget med mikrokontrollere og andre ting. Så langt har jeg ikke hatt behov for bokser større enn maksmålet til denne printeren og stort sett snakker vi langt mindre bokser.
Men det blir ikke noe kjøp enda. Vertfall ikek før jeg har lest meg opp litt mer.![]()
![]()
![]()
Men jeg skal fundere litt samt lese meg opp litt før jeg evt. bestemmer meg![]()
Koster ikke mer enn en seig kveld på byen, jo

https://www.azurefilm.com/en/dlp-3d-pri ... ot-one-pro
Dessuten, du aner ikke hvor mye du vil få bruk for den, samt at du blir ikke å fatte hnordan du har klart deg uten