Da er det bra noe slikt skjer på tampen av sesongen og du slipper stresse med nye felger
Aktpågivende og hensynsfullt. Det er jo stikkordet i alle henseende når jeg ferdes på to hjul.
Selvfølgelig, alt annet ville vært direkte rystende
Kanskje det er mulig å sveise den lille sprekken, men slik det ser ut, er den ikke gjennomgående.. enda.
Jeg har lite erfaring med sveising, men i olje-miljøet tipper jeg at der finnes kompetente mennesker som kan hjelpe.Kant1 wrote: ↑01 Nov 2021 09:59Kanskje det er mulig å sveise den lille sprekken, men slik det ser ut, er den ikke gjennomgående.. enda.
Men denslags strekker seg et stykke forbi min sveisekompetanse. Men tenkte å spørre meg til råds før jeg evt "hiver" den felgen.
En annen utfordring blir jo å få den rund igjen... dæskerten så juling de tåler.![]()
![]()
Ja, men det er ikke bryet verdt.
Dette ligner jo på et «GS Norge» treff
Bildene tatt i betrakning, så ser det ut som GS virkelig er i vinden i Hardanger om dagenKant1 wrote: ↑15 Apr 2022 14:46
Ellers har nå GSAngela fått rullet litt i vår, noen fine turer langs fjordene har det blitt, og her en lørdag for noen få uker siden fikk jeg og en kompisgjeng oss en fin tur fra Ølve og opp fjorden til Nordheimsund, over Hardangerbroa, og via Odda til Etne og så Skånevik. Retur til Ølve via Kvinnherad.
Knalltur i finaværet
Ja, jeg har avbrudt flere turer og treff i all hast, for å kunne reise ut på kort varsel.