Ja faktisk ekstremt bra... var litt plunder med å skjønne alt, men nå som ting er satt opp funker dette ekstremt bra. Blir spennende å se hvordan det fungerer i hverdagen, og om det blir nok brukt
Edit: Jeg blir å slette den mappen å lage nye notebooks...
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
LordShaft wrote:Ja faktisk ekstremt bra... var litt plunder med å skjønne alt, men nå som ting er satt opp funker dette ekstremt bra. Blir spennende å se hvordan det fungerer i hverdagen, og om det blir nok brukt
Edit: Jeg blir å slette den mappen å lage nye notebooks...
Et lite tips:
Kan være greit å benytte seg av prøveversjonen av Premium som er gratis i en måned. Man bruker jo ofte mer av opplastingskvoten til å begynne med
Jeg slettet alle mapper og delinger som vi holdt på med i går. Men send meg gjerne en invitasjon hvis du vil teste ut litt. Artig det
Har også lastet ned evernote til diverse duppeditter, men ikke fått tittet så alt for mye på det enda
Fant ut at hele tråd-sider fra forumer ble lastet med bilder og hele, MAX
Finnes det en kalender inni der også? hadde vært bra med en som funket på tvers av plattformer
ojda wrote:Har også lastet ned evernote til diverse duppeditter, men ikke fått tittet så alt for mye på det enda
Finnes det en kalender inni der også? hadde vært bra med en som funket på tvers av plattformer
Jeg vet bare at Google kalenderen fungerer ekstremt godt på kryss av de forskjellige plattformene. Ikke prøvd noe som er like bra som den
Note4
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
ojda wrote:Har også lastet ned evernote til diverse duppeditter, men ikke fått tittet så alt for mye på det enda
Jeg vet bare at Google kalenderen fungerer ekstremt godt på kryss av de forskjellige plattformene. Ikke prøvd noe som er like bra som den
Note4
Ja, men der må man være på nett/pålogget hele tiden? Eller?
Nei telefonen min er uten nett ofte, å der ligger alle oppføringer. Den synkroniserer seg med hverandre med en gang du kommer inn på hjemme nettet ditt?
Mulig jeg misforstår hva du mener her bamsefar
Note4
LordShaft wrote:Nei telefonen min er uten nett ofte, å der ligger alle oppføringer. Den synkroniserer seg med hverandre med en gang du kommer inn på hjemme nettet ditt?
Mulig jeg misforstår hva du mener her bamsefar
Note4
Ok, hvis jeg kan legge inn fex en avtale mens jeg ikke er på nett, så det synkroniserer seg i ettertid.
Samt at jeg kan lese kalenderen med mine gamle oppføringer i offline så fungerer det flott
Det er helt riktig bamsefar. Det er akkurat slik det funker
Note4