Klage, eller utløp for min frustrasjon..
Jeg mener, hvor tett i pappen går det an å være før en må ta kurs i å bli enda tettere?
Et herværende byggevarehus, som selger omtrent alt mellom himmel og jord med unntak av lettmelk, jobber det altså folk som jeg er sikker på har høyskoleutdanning i å være tett i pappen.
Jeg var innom for å kjøpe 2x4m grønn kunstig gressmatte.
Butikkansatt: "Næææ, vi har ikke den typen i 2 meters bredde".
Jeg: "Ok, ingen problem, jeg kan ta 2 meter lengde av denne her dere har i 4-metersbredden". (Som jeg sto ved siden av, og holdt i).
Butikkansatt: "Jammen du skulle jo ha 4 meter, da må du jo kjøpe dobbelt så mye".
Jeg: "Nei, jeg vil ha 2 meter av denne". (Som jeg fortsatt holdt i).
Etter litt (uendelig lang tid) gikk det et svakt lys opp for den butikkansatte: "Ååå, du vil ha 4x2m istedet???"
Jeg spør bare (dere her på forumet altså); er det rart vi drikker?
Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.
- kvase
- MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 22 mod KTM 690 Adv R 22mod KTM 890 adv R 2025 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/ - Contact:
Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.
Ja den satt mitt i smørrøye bikeridr
Last edited by kvase on 21 May 2025 20:27, edited 1 time in total.
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
- ashland
- U-Svingen
- MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20 - Location: Halden
Ingen rakettforsker den byggevare-langeren der @Bikeridr 
han advarte deg ikke om att du også måtte bygge om verandaen din også, når du tok en 4 x 2meter istedenfor en på 2 x 4meter
Men dagens klage herifra.
De kloroform kommunistene i Bryssel har lagt seg i med maling også nå… Oljemaling til utendørs bruk selges nå bare i 5litere, ikke de gamle 3 og 10litere
tydeligvis livsfarlig med oljebaserte produkter, merkelig vi har overlevd så lenge
Men dagens klage herifra.
De kloroform kommunistene i Bryssel har lagt seg i med maling også nå… Oljemaling til utendørs bruk selges nå bare i 5litere, ikke de gamle 3 og 10litere
fun is not a straight line
- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Ja, du kan så si, @ashland. Selv vokste jeg opp med det eneste som virket mot rust på smijerns trappegelender; blymønje.
Første og andre bilen min gikk på 99 oktan blybensin.
Jeg har vel også, i min barndom, knust fler enn ett kvikksløvtermometer og lekt med de artige flytende "sølv"perlene som føltes som skikkelig tungt vann i nevene.
Da vi hadde fingermaling på barneskolen, helte lærerinnen white spirit i vasken (med troppa i) og hele klassen vasket fingrene i det, før hun dro ut troppa og det reiste ned sluket.
Pappa røykte som en skorstein med sidevinduet nedrulla ca 0,1mm i bilen på timelange bilturer i feriene, som ble tilbragt i hustelt og på luftmadrass laget av neoprengummi.
Men ja, på tross av alle de miljøskadene jeg må ha vært utsatt for i over 50 år, så vet jeg nå uansett at 2x4 vs 4x2 er det samme..
Jeg har vel også, i min barndom, knust fler enn ett kvikksløvtermometer og lekt med de artige flytende "sølv"perlene som føltes som skikkelig tungt vann i nevene.
Da vi hadde fingermaling på barneskolen, helte lærerinnen white spirit i vasken (med troppa i) og hele klassen vasket fingrene i det, før hun dro ut troppa og det reiste ned sluket.
Pappa røykte som en skorstein med sidevinduet nedrulla ca 0,1mm i bilen på timelange bilturer i feriene, som ble tilbragt i hustelt og på luftmadrass laget av neoprengummi.
Men ja, på tross av alle de miljøskadene jeg må ha vært utsatt for i over 50 år, så vet jeg nå uansett at 2x4 vs 4x2 er det samme..
- Palma
- MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod. - Location: Tjura
Ja 2x4 eller 4x2 de fleste vet jo at faktorenes likegyldighet er i ordenBikeridr wrote: ↑21 May 2025 19:16 Ja, du kan så si, @ashland. Selv vokste jeg opp med det eneste som virket mot rust på smijerns trappegelender; blymønje.
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
På platelasterampa på Langmoen klagde de på at det var vanskelig å kommunisere med en polsk trailersjåfør...
men så tok de ut gebisset hans Per og da snakket han polsk med en gang ...

men så tok de ut gebisset hans Per og da snakket han polsk med en gang ...